hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تجدید فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری گرگان

تجدید فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری شهرداری گرگان

رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان گفت: آگهی فراخوان فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان از امروز ( ۲۵ بهمن) به مدت سه‌روز تمدید شد.

آرش فولادیان اظهارکرد: آگهی فراخوان سه پروژه سرمایه‌گذاری شهرداری گرگان از امروز ( ۲۵ بهمن ماه) به مدت سه‌ روز تجدید شده است. این فرصت‌های سرمایه‌گذاری شامل فرشگاه تجاری ( هایپرمارکت) نعلبندان، زمین واقع در ابتدای شهرک ویلاشهر و پروژه سرمایه‌گذاری در منطقه گردشگری جنب آبشار مصنوعی ناهارخوران گرگان است.

وی افزود: کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی واجد شرایط برای مشارکت در این پروژه‌های سرمایه‌گذاری تا ۲۹ بهمن ماه فرصت دارند اسناد مربوط به شرکت در این فراخوان را دریافت کنند. 

رئیس اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان اضافه کرد: هم‌چنین مهلت ارسال پیشنهادات نیز تا ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadian.ir مراجعه و ضمن دریافت اسناد و مدارک فراخوان از شرایط و نحوه سرمایه‌گذاری موضوع آگهی اطلاع پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهرداری گرگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.gorgan.ir مراجعه یا با شماره ۳۲۶۸۵۵۰۱-۰۱۷ تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری به اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان واقع در خیابان راه‌آهن جنب ساختمان شماره ۲ مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد