hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > توضیحات وزیر نفت درباره خرابکاری و انفجار در چند منطقه کشور/ از قبل آمادگی داشتیم

توضیحات وزیر نفت درباره خرابکاری و انفجار در چند منطقه کشور/ از قبل آمادگی داشتیم

وزیر نفت در خصوص انفجار خرابکارانه در خطوط سراسری انتقال گاز گفت: حدود ساعت یک بامداد، عملیات خرابکارانه‌ای روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان صورت گرفته است و در دو سه، منطقه انفجار داشتیم.

به گزارش شبکه شرق، وزیر نفت گفت: در ساعات اولیه که انفجار خطوط اصلی گاز اتفاق افتاد، با آمادگی‌ای که از قبل داشتیم، سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم.

جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه جلسه  امروز (چهارشنبه، ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲) هیات دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به انفجار خطوط سراسری انتقال گاز اظهار داشت: در ساعات اولیه که انفجار خطوط اصلی گاز اتفاق افتاد، با آمادگی‌ای که از قبل داشتیم، سریعا آرایش شبکه را تغییر دادیم؛ در همان ساعات اولیه تیم‌های ما در محل حاضر شدند و خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم.

«جواد اوجی» وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت، در خصوص این انفجارها گفت: حدود ساعت یک بامداد، عملیات خرابکارانه‌ای روی یکی از خطوط شبکه سراسری انتقال گاز کشورمان صورت گرفته است و در دو سه، منطقه انفجار داشتیم.

او افزود: از ساعات اولیه اقدامات لازم برای حل مشکل به وجود‌آمده، صورت گرفته است، ضمن آنکه ما همواره آماده هرگونه مقابله با خرابکاری در تاسیسات نفتی و گازی خود بوده و هستیم. با اتفاقاتی که در منطقه افتاده و با راهپیمایی عظیم مردم در ۲۲ بهمن، پیش‌بینی می‌کردیم که دشمنان بخواهند چالشی را ایجاد کنند.

وزیر نفت ادامه داد: با انفجارهایی که اتفاق افتاده است، سریعاً آرایش شبکه را تغییر داده‌ایم. تیم‌های عملیاتی‌مان سریعاً در منطقه وارد شدند. خوشبختانه خسارت جانی نداشته‌ایم و اهداف دشمن برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور به نتیجه نرسیده است و نخواهد رسید.

اوجی گفت: اهدافی که دشمنان دنبال می‌کردند برای قطعی گاز استان‌های بزرگ کشور، رخ نداد و به‌جز تعدادی روستا که نزدیک خطوط انتقال گاز بودند، هیچ استانی دچار قطعی نشد؛ تا قبل‌ازظهر، گاز این مناطق هم وصل خواهد شد. تا غروب امروز، تمام خطوط بازسازی و تعمیر می‌شود و در مدار قرار می‌گیرند.

منبع: sharghdaily-918847

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد