hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > گلایه روزنامه جوان از رسانه‌های انقلابی و دولتی؛ چرا اشتباه «لفظی» خزاعی در خواندن دعای سال تحویل را برجسته کردید؟

گلایه روزنامه جوان از رسانه‌های انقلابی و دولتی؛ چرا اشتباه «لفظی» خزاعی در خواندن دعای سال تحویل را برجسته کردید؟

روزنامه جوان نوشت: عجیب این بود که برخی رسانه‌های طیف حامی انقلاب اسلامی و دولت نیز در دام همین عملیات رسانه‌ای گرفتار شدند و به جای برجسته کردن تقدیر نمادین رئیس سازمان سینمایی از حجاب روی همان اشتباه لفظی مانور دادند.

روزنامه جوان از رسانه‌های انقلابی و دولتی گلایه کرد که چرا اشتباه محمد خزاعی در خواندن دعای سال تحویل را برجسته کردند.

به گزارش جوان، تقدیر بی‌مورد از فیلمسازی، چون پرویز شیخ‌طادی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر که با قدرنشناسی این فیلمساز موجب ایجاد حاشیه‌ای نامطلوب برای این رویداد شد، عملکرد مدیران سازمان سینمایی و جشنواره فجر را به شدت زیر سؤال برد، اما محمد خزاعی سعی کرد با آوردن دخترانش به روی سن برنامه اختتامیه به سخنان غیرمنطقی شیخ‌طادی به‌گونه‌ای نمادین واکنش نشان دهد. خزاعی حمله به حجاب اسلامی از سوی فیلمسازی که عنوان ارزشی را یدک می‌کشید به شیوه خود آن فیلمساز پاسخ داد و در حرکتی نمادین از حجاب دفاع کرد.

این روزنامه اضافه کرده است: البته برخی سایت‌ها و کانال‌ها که نگاهی سیاسی به مسائل دارند، سعی کردند با برجسته کردن اشتباه لفظی خزاعی در خواندن یک دعای معروف به زبان عربی حرکت زیبای او در دفاع از حجاب را به حاشیه ببرند که تا حدودی هم موفق شدند، اما عجیب این بود که برخی رسانه‌های طیف حامی انقلاب اسلامی و دولت نیز در دام همین عملیات رسانه‌ای گرفتار شدند و به جای برجسته کردن تقدیر نمادین رئیس سازمان سینمایی از حجاب روی همان اشتباه لفظی مانور دادند.

 

منبع: etemadonline-651495

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد