hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ادعای روزنامه اصولگرا: علی مطهری در سرلیست، فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار گرفت

ادعای روزنامه اصولگرا: علی مطهری در سرلیست، فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان قرار گرفت

روزنامه جوان نوشت: اخبار دریافتی بیانگر آن است که این فهرست انتخاباتی با سرلیستی علی مطهری قطعی شده و کاندیدا‌های احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، ندای ایرانیان، اعتماد ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب اعتدال و توسعه و حامیان علی لاریجانی در فهرست فوق مشارکت دارند.

روزنامه اصولگرای جوان مدعی شد که علی مطهری سرلیست فهرست انتخاباتی اصلاح‌طلبان است.

به گزارش جوان، به رغم کودتای اصلاح‌طلبان ساختاری در قالب جبهه اصلاحات علیه نهاد انتخابات برخی از احزاب اصلاح‌طلب مشارکت‌جو به همراه اعتدالیون و حامیان علی لاریجانی به توافق نهایی برای ارائه فهرست انتخاباتی در تهران رسیده‌اند. اخبار دریافتی بیانگر آن است که این فهرست انتخاباتی با سرلیستی علی مطهری قطعی شده و کاندیدا‌های احزابی همچون حزب کارگزاران سازندگی، ندای ایرانیان، اعتماد ملی، حزب اسلامی کار، خانه کارگر، حزب اعتدال و توسعه و حامیان علی لاریجانی در فهرست فوق مشارکت دارند. 

این روزنامه افزوده است: تلاش اصلاح‌طلبان مشارکت جو همراه با حامیان روحانی و لاریجانی برای ارائه فهرست انتخاباتی همزمان با برنامه‌ریزی و مهندسی جبهه اصلاحات برای جلوگیری از انتشار فهرست انتخاباتی نشان می‌دهد که شکاف در جبهه اصلاحات آن‌قدر جدی است که می‌توان از هم اکنون شاهد فروپاشی جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ بود. 

 

 

منبع: etemadonline-651494

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد