hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > سعید محمد: امروز مشکل نظام کارآمدی است؛ مردم هنوز هم دل در گروی نظام دارند

سعید محمد: امروز مشکل نظام کارآمدی است؛ مردم هنوز هم دل در گروی نظام دارند

«به نظر من مسئولان باید خیلی بیشتر تلاش کنند و سعی کنند خود را به آرمان‌های امام و شهدا نزدیک کنند، هرچه مسئولان به این آرمان‌ها نزدیک‌تر شوند، قطعا این گسل بین مردم و مسئولان پر می‌شود.»

یک عضو سابق دولت رئیسی گفت: امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

سعید محمد دبیر پیشین شورای عالی مناطق آزاد و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره ضرورت افزایش انسجام و همدلی ملی عنوان کرد: امروز بیشتر از هر زمان دیگری کشور ما نیاز به انسجام ملی دارد، در سال‌های اخیر یک مقدار ارتباط میان مردم و مسئولان آسیب دیده و بیشتر هم من فکر می‌کنم عملکرد مسئولان باعث این موضوعات شده است.

به گزارش ایلنا، بخش‌هایی از گفت وگوی سعید محمد را در ادامه می‌خوانید:

به نظر من مسئولان باید خیلی بیشتر تلاش کنند و سعی کنند خود را به آرمان‌های امام و شهدا نزدیک کنند، هرچه مسئولان به این آرمان‌ها نزدیک‌تر شوند، قطعا این گسل بین مردم و مسئولان پر می‌شود.

شاهد بودیم که الحمدلله مردم به دور از هرگونه اتفاقاتی که طی یکی دو سال اخیر اتفاق افتاده باز هم دل در گروی نظام دارند و در جشن پیروزی انقلاب هم به صحنه آمدند این حضور یک پیام به مسئولان است که «ما پای کار هستیم، شما هم کارتان را درست انجام دهید».

امروز مشکل نظام کارآمدی است، یعنی اگر مسئولان بتوانند کارآمدی خودشان را اثبات کنند، ما از همه نظر قوی و مستحکم هستیم.

مردم با آمدن به صحنه مسئولیت خود را انجام دادند و نشان دادند که در میدان حضور دارند، لذا الان وظیفه مسئولان است که چه در دولت و چه در مجلس همه تلاش خود را به کار گیرند که مشکلات مردم را حل کنند تا یک وقت خدایی ناکرده سمت یک سری منافع شخصی و گروهی نروند.

چند وقت پیش شنیدم متاسفانه آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق مطرح کردند که طی ۴ سال گذشته هیچ قانونی در مجلس که به نفع قشر مستضعف باشد مصوب نشده است، این عین حرف آقای حاجی بابایی است و من از خودم نمی‌گویم. خب این جای تاسف دارد که ما آمدیم نمایندگان و وکلایی را انتخاب کردیم و در این شرایط سخت انتظار است که راهگشا باشند و حل مساله کنند، اما چنین نشده‌اند.

فکر می‌کنم که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گام اول و نیمه نخست کار را به خوبی انجام دادند، ان‌شاءالله در انتخابات ۱۱ اسفند هم کار خود را تکمیل می‌کنند و بعد دیگر این گوی و این میدان؛ مسئولان باید کارآمدی و تلاش خود را به منصه ظهور برسانند.

منبع: fararu-709041

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد