hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > استفاده از کالابرگ فجرانه تا 17 اردیبهشت ماه / یارانه نقدی طبق زمان بندی جدید واریز می‌شود

در مصاحبه با مدیرکل تعاون قم اعلام شد؛    

استفاده از کالابرگ فجرانه تا 17 اردیبهشت ماه / یارانه نقدی طبق زمان بندی جدید واریز می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: مرحله جدید و بزرگ طرح ملّی کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های اول تا هفتم، از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،وحید وزیری راد در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به طرح کالا برگ فجرانه اظهار کرد: در «طرح فجرانه» یک سبد ۱۱ قلمی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز(۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

وی در این خصوص وحید وزیری راد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این طرح مبلغ ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر فرد برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی شارژ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم گفت: بر اساس این طرح مبلغ فوق هفدهم بهمن ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است و افراد واجد شرایط تا سه ماه آینده می‌توانند با مراجعه با فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقدام کنند.

وزیری راد فزود: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی سه ماهه است و کارت‌های سرپرستان خانوار بر اساس آن در تاریخ هفدهم هر ماه شارژ خواهد شد.

ایشان تاکید کردند: شهروندان نگرانی از بابت محدویت زمانی در استفاده از این طرح نداشته باشند و تا پانزدهم هر ماه فرصت دارند که با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز نسبت به خرید اقلام اقدام کنند.

وزیری راد عنوان کرد: پس از اعلان اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تصور اینکه طرح محدود به ۱۷ بهمن و یا دهه فجر است، موجب بروز ازدحام در برابر برخی فروشگاه‌ها و سردرگمی برخی شهروندان قمی شده است که انتظار می‌رود سرپرستان خانوار بدون نگرانی و در زمانی مناسب نسبت به خرید کالاهای اساسی مورد نیاز خود اقدام کنند.

گفتنی است یارانه نقدی تمامی دهک ها بدون کاستی بر اساس زمان بندی جدید به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. 


شهروندان برای شناسایی فروشگاه‌های عامل طرح فجرانه می‌توانند به نرم‌افزار کاربردی شما مراجعه و فروشگاه‌های اطراف خود را مشاهده کنند. این برنامه از طریق سایت https://shoma.sfara.ir و یا اجرای کد دستوری *۵۰۰*۱۴۶۳# قابل دریافت است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد