hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شیب ابتلا به کرونا در اصفهان تثبیت شده است

شیب ابتلا به کرونا در اصفهان تثبیت شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در دو هفته اخیر شیب ابتلا به کرونا در استان اصفهان تثبیت شده است.

آرش نجیمی  با اشاره به تثبیت آماری ابتلاء به کووید ۱۹ در دو هفته اخیر، اظهار داشت: روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های معین در استان اصفهان بستری و ۱۰۰ نفر نیز از بیمارستان مرخص می‌شوند.

کاهش آمار فوتی کرونا در اصفهان

وی با بیان اینکه آمار فوتی‌های اصفهان در اثر ابتلاء به کرونا به شدت کاهش یافته است، ابراز داشت: با توجه به رعایت شهروندان در ارتباط با عدم خروج از خانه و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام عید نوروز، اکنون تعداد بیماران کرونا در اصفهان به مرحله تثبیت رسیده است اما لازم است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی این بحران را در ادامه نیز به بهترین نحو مدیریت کنیم.

احتمال موج جدید بیماری با عدم رعایت فاصله گذاری فیزیکی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیان داشت: چنانچه شهروندان نسبت به رعایت فاصله فیزیکی و مراقبت‌های بهداشتی بی اعتنا شوند، احتمالاً شاهد موج وحشتناک از ابتلاء به کرونا در استان اصفهان خواهیم بود.

وی با اشاره به آمار مبتلایان جدید این بیماری در اصفهان در روز اول اردیبهشت ماه ابراز داشت: ۱۳۸ بیمار مشکوک به کرونا روز گذشته اصفهان بستری شدند و ۱۰۹ بیمار بهبود یافته نیز از مراکز درمانی این استان مرخص شده‌اند.

نجیمی تعداد کل بستری شدگان بیماران کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان را ۷۹۶ نفر برشمرد و گفت: اکنون ۱۹۵ بیمار مبتلا به کرونا با وضعیت شدید بیماری در بخش‌های آی سی یو مراکز درمانی این استان تحت درمان هستند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد