hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با خانواده شهید والامقام حسن شاهرخ آبادی دیدار کردند

مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان با خانواده شهید والامقام حسن شاهرخ آبادی دیدار کردند

به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، حمزه کرایلو مدیرکل و کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با خانواده شهید والامقام حسن شاهرخ آبادی دیدار کردند.

حمزه کرایلو ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای سلامت و شهدای نظم و امنیت و تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم و معزز شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأکید و اظهار کرد: شهدا جان‌شان را برای حفظ دین و سرزمین خود در طبق اخلاص گذاشتند و همه‌ی ما مدیون خون پاک شهدا و ازخودگذشتگی دلاورمردان و غیورمردان ایثارگر هستیم.

وی افزود: شهدا بهترین گزینه برای الگو برداری همه اقشار به ویژه نسل امروز هستند که پیروی از منش و راهشان موجب سعادت و کمال خواهد شد.شایان ذکر است شهید حسن شاهرخ آبادی به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت.

هفتم دی ۱۳۶۳، با سمت تک تیرانداز در مریوان توسط نیروهای عراقی بر اثر گلوله به سر و سینه، شهید شد. پیکر وی در گلزار شهدای امامزاده عبداله شهرستان زادگاهش گرگان به خاک سپرده شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد