hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > ۱۲ روستای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند

۱۲ روستای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۱۲ روستای این استان از برق مطمئن و پایدار بهره مند شدند.

به گزارش رویداد ایران محمد رئیسی اظهارکرد: روستاهای یعقوب آباد، ریگ آباد، احمد ریگی، بله سر، گومازی، ودمچان، شهید ابراهیم، سبز پوشان، موتور حاجی فقیر، دکتر نعیم، آبگردین و زمینکان بالا از جمله روستاهایی بودند که از برق بهره مند شدند.

وی ادامه داد: ۲۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه برق این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۲۳۳ خانوار از این پروژه برقرسانی بهره مند شدند؛ افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها ۳۲۰ میلیارد ریال است.

وی به آغاز عملیات اجرایی برقرسانی به سه روستای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: روستای چاه حاج بلوچ خان، برکت آباد بگان و کانی گان از جمله مناطقی هستند که عملیات اجرایی برقرسانی به آن در ایام دهه فجر انجام شد.

رئیسی با اشاره به بهره‌مندی ۴۶ خانوار این منطقه از پروژه های در حال اجرا، اظهارکرد: ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و سه دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله حجم عملیاتی و اعتبار این پروژه‌هاست.

وی با بیان اینکه ۹۹.۷ درصد روستاهای این نقطه از ایران اسلامی از برق پایدار بهره‌مند هستند، افزود: برق‌رسانی به تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار این استان که دارای کد آبادی هستند انجام شده و سایر روستاهای فاقد برق منطقه در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی متولیان زمین در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۳۳ روستای استان از برق مطمئن و پایدار برخوردار بودند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون پنج هزار و ۷۲۳ روستای این منطقه از برق مطمئن و پایدار بهره مند هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد