hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > انتخابات حق مردم است/ ملت ایران می‌خواهد مشکلات را خودش حل کند

انتخابات حق مردم است/ ملت ایران می‌خواهد مشکلات را خودش حل کند

علی لاریجانی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، هم همبستگی ملی را در کشور بالا می برد و هم نشان می‌دهد ملت ایران ملت زنده، پویا و پرتحرکی است که می‌خواهد مشکلات داخلی و خارجی را خودش حل کند.

به گزارش شبکه شرق، علی لاریجانی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن همبستگی ملی را در کشور بالا می‌برد، گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که ملت ایران می‌خواهد مشکلات داخلی و خارجی را خودش حل کند.

علی لاریجانی، رئیس پیشین مجلس در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن، جشنی است که مربوط به خود ملت ایران است، مربوط به نهادها نیست بلکه مربوط به بطن مردم است.

او افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن، هم همبستگی ملی را در کشور بالا می برد و هم نشان می‌دهد ملت ایران ملت زنده، پویا و پرتحرکی است که می‌خواهد مشکلات داخلی و خارجی را خودش حل کند و این پیام خیلی مهمی است.

لاریجانی همچنین درباره حضور مردم در انتخابات گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات خیلی مهم است. انتخابات از مسائلی است که حق مردم است و نباید از حقشان صرف نظر کنند و حتی اگر کاستی‌هایی هم وجود دارد ولی نباید از این حق بگذرند.

منبع: sharghdaily-918335

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد