hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > پیش‌بینی عجیب وزیر کار درباره وضعیت اشتغال

پیش‌بینی عجیب وزیر کار درباره وضعیت اشتغال

وزیر کار گفت: پیش‌بینی واقع‌بینانه من این است که دو تا سه سال آینده، وضعیت اشتغال ایران به استانداردهای جهانی برسد.

به گزارش شبکه شرق، وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌بینی کرد که طی دو تا سه سال آینده، وضعیت اشتغال ایران به استانداردهای جهانی برسد.

صولت مرتضو، در حاشیه افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران ازنا، بیان اینکه لرستان مزیت‌های مطلوبی در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنعت معدن و… دارد، اظهار داشت: برای بهبود شرایط اشتغال در لرستان و کشور سه راهبرد در نظر گرفته شده است.

مرتضوی ارائه آموزش‌های مناسب اشتغال، بازار محور شدن آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، دانشگاه‌ها، هنرستان‌ها و… را از جمله این راهبردها عنوان کرد و گفت: طی دو سال گذشته، چهار میلیون نفر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفته‌اند که این نشان می‌دهد ریل‌گذاری به این مسیر سوق داده شده است.

وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها و توسعه شهرک‌های صنعتی یکی دیگر از راهبردهای دولت است، گفت: در جای‌جای کشور زیرساخت‌های خوبی برای صنایع سنگین و نیمه‌سنگین وجود دارد.

مرتضوی در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه آموزش و زیرساخت‌های اشتغال کمبود منابع نداریم، گفت: دراین‌رابطه ۱۵۰ هزار میلیارد در قالب تبصره ۱۸ برای واحدهای نیمه‌تمام لحاظ شده است.

وزیر کار تاکید کرد: حتما پیش‌بینی واقع‌بینانه من این است که دو تا سه سال آینده، وضعیت اشتغال ایران به استانداردهای جهانی برسد.

منبع: sharghdaily-918350

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد