hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > برای حاکمیت عراق احترام قائلیم اما اگر به نیروهای ما حمله نمی‌شد، نیازی به حملات تلافی‌جویانه نبود

برای حاکمیت عراق احترام قائلیم اما اگر به نیروهای ما حمله نمی‌شد، نیازی به حملات تلافی‌جویانه نبود

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا برای توجیه حملات آمریکا به خاک عراق گفت: «ما کاملاً به حاکمیت عراق احترام می‌گذاریم و نیروهای ما به دعوت دولت عراق در آنجا حضور دارند. اگر به نیروهای ما حمله نمی شد، نیازی به حملات تلافی جویانه نبود.»

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا برغم حملات این کشور به عراق در روزهای اخیر در واکنش به حملات گروههای مقاومت به مواضع واشنگتن در خاورمیانه از زمان آغاز جنگ اسرائیل و فلسطین ادعا کرد: ما به حاکمیت بغداد احترام می‌گذاریم.

به گزارش ایرنا، سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی خبری افزود که ما روابط خوبی با عراق داریم و از حاکمیت ارضی آن حمایت می کنیم.

کربی در توجیه حملات آمریکا به خاک عراق گفت: «ما کاملاً به حاکمیت عراق احترام می‌گذاریم و نیروهای ما به دعوت دولت عراق در آنجا حضور دارند. اگر به نیروهای ما حمله نمی شد، نیازی به حملات تلافی جویانه نبود.»

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در عین حال گفت: در حال مذاکره با عراق درباره وضعیت نظامی آمریکا در این کشور هستیم.

منبع: etemadonline-651097

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد