hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ایجاد جبهه مقاومت حاصل تفکر والای امام راحل است / دشمن با دروغ پردازی در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم از صحنه انتخابات است

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

ایجاد جبهه مقاومت حاصل تفکر والای امام راحل است / دشمن با دروغ پردازی در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم از صحنه انتخابات است

حجت الاسلام دیلم گفت: امروز ملت های آزده و مظلوم جهان، انقلاب و اندیشه امام راحل را الگوی خود قرار داده و در برابر استعمارگران قد علم می کنند.

حجت الاسلام دیلم در جشن گرامیداشت دهه فجر در شهر فراغی گفت: ایجاد و تقویت جبهه مقاومت اسلامی و وحدت اقوام و مذاهب، حاصل تفکر و اندیشه والای امام راحل است.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت نه تنها در یک منطقه بلکه در سرتاسر جهان به وجود آمده و به مبارزه با کفار می پردازد و در سایه همین جبهه مقاومت است که رژیم کودکش صهیونیستی و امریکا نمی توانند در برابر مسلمانان مقاومت کنند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز ملت های آزده و مظلوم جهان،  انقلاب و اندیشه امام راحل را الگوی خود قرار داده و با پیروی از آن در برابر استعمارگران و به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی قد علم می کنند.
حجت الاسلام دیلم با اشاره به اینکه، دشمن با دروغ پردازی در فضای مجازی به دنبال نا امید کردن مردم از صحنه انتخابات است، افزود: دشمن تمام توان خود را با ایجاد تردید، شبهه و تحریف برای مایوس کردن جوانان به کار برده تا از صندوق های رای فاصله بگیرند. 
وی همچنین با اشاره به اینکه، در این ایام دشمن با قدرت امپراطوری رسانه ای خود در فضای مجازی به دنبال تطهیر چهره پهلوی است، افزود: دشمن سعی دارد با تصویر سازی غلط و برجسته کردن آن دوران ذهن جوانان را منحرف کرده و مردم و ملت را از انقلاب و نظام دور کند. همانطور که مشاهده کردیم در اتفاقات سال گذشته و جنگ شناختی و هیبریدی دشمن، قسمی از مردم جامعه و خصوصا جوانان در فضای مجازی در مسیر دشمن قرار گرفتند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان در بخشی از سخنانش با اشاره به نعمت های بیشمار خداوند متعال، نعمت بعثت پیامبر (ص) را نعمت بزرگ الهی بیان کرد و گفت: خداوند نعمت قرآن کریم این نسخه شفا بخش بشریت را به ارمغان آورد تا در چنین وضعیتی امت اسلام را با مبعث پیامبر اکرم (ص) الگو واسوه جهان کرد.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: استمرار حکومت اسلام، انقلاب اسلامی ایران بود و در سال 57 مردم و همه اقوام و مذاهب به ندای فطرت، قرآن، اسلام، وحدت و همدلی امام راحل لبیک گفتند و پای کار آمدند و وجود بیش از 600 شهید اهل سنت بهترین گواه بر ندای امام راحل است.
وی با اشاره به اینکه، حضور مردم، وحدت کلمه و رهبری امام راحل، از عوامل مهم پیروزی انقلاب است، گفت:  امروز این سه عامل از عوامل مهم  دوام و بقای انقلاب و نظام است. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، دشمن از انتقال فرهنگ ایران هراس دارد، بیان کرد: تلاش دشمن برای کمتر شدن آرای انتخابات است و حضور حداکثری و درصد بالای مشارکت مردم باعث عظمت و اقتدار نظام و انقلاب در جهان خواهد شد.
حجت الاسلام دیلم، عزت نفس، زنده شدن امید در جامعه، آزدی های معنوی و مذهبی، مردم سالاری دینی، وجود نامزدهای انتخاباتی از همه اقوام و مذاهب، ایجاد موج اسلام خواهی در جهان، عزت ملی، اثرگذاری در منطقه، تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و ... را از دستاوردهای دخلی و خارجی انقلاب بیان کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد