hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جنگ نرم دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات است / خانواده بنیادی ترین نهاد اجتماعی است

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

جنگ نرم دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات است / خانواده بنیادی ترین نهاد اجتماعی است

حجت الاسلام دیلم گفت: جنگ تمام عیار دشمن برای برهم زدن کانون گرم خانواده است.

حجت الاسلام دیلم در جشن گرامیداشت دهه فجر در گنبد کاووس گفت: امروز جنگ تمام عیار و هیبریدی دشمن در بستر فضای مجازی برای برهم زدن کانون گرم خانواده، سکولار کردن، تحریف و منحرف کردن مسیر خانواده است.

وی افزود: در کنار فراهم کردن امکانات لازم برای فرزندان می بایستی علم استفاده از فضای مجازی را هم داشته باشیم.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، خانواده بنیادی ترین نهاد اجتماعی است که در طول تاریخ بسترساز بسیاری ازجوامع و حکومت ها و اتفاقات ارزشمند است، اظهار کرد: دین مبین اسلام به این نهاد مقدس اهمیت می دهد و ما نیز نسبت به خانواده های خود مسئولیت داریم و همانطور که به سلامت جسمی اهمیت می دهیم باید از سلامت روحی خانواده ها نیز مراقبت کنیم.
حجت الاسلام دیلم گفت: همانطور که پدر و مادر نسبت به تحصیل، سلامت، تغذیه و پوشش فرزندان اهمیت می دهند باید نسبت به عاقبت بخیری و تربیت درست و صالح و نام نیک فرزندان نیز اهمیت بدهند.
وی در سخنانش با بیان اینکه، انقلاب اسلامی برگرفته از شریعت اسلام و دستورات بزرگان دین است، بیان کرد: انقلاب به کانون خانواده توجه زیادی دارد و اگر خانواده موفق باشد اجتماع موفقی نیز خواهیم داشت.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، دشمن برنامه های زیادی برای برهم زدن کانون گرم خانواده دارد، اظهار کرد: امروز مسئولیت علما سنگین تر است و باید صفات خانواده قرآنی و الگوهای ایمانی و انقلابی را تشریح کنند. 
حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه علما در مرحله اول باید از خانواده خود مرقبت کنند، گفت: خانواده علما باید الگو باشند و حجاب دختر خانواده و نوع حضور خانواده علما در جامعه به عنوان دعوت کنندگان به دین مورد توجه می باشد که آیا خود علما عامل هستند یا خیر.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه، حضور مردم، وحدت کلمه و رهبری نظام باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، افزود: امروز مردم ما به آرمان های نظام و انقلاب پایبند هستند و در تمامی عرصه ها حضور گرمی دارند. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه، حضور پرشور مردم در انتخابات خار چشم دشمن است، افزود: امروز جنگ نرم دشمن برای ناامید کردن مردم از انتخابات است.
حجت الاسلام دیلم با تاکید بر نقش وحدت کلمه در بین مردم و آحاد جامعه اسلامی افزود: امروز مقام معظم رهبری به زیبایی مدیریت جامعه اسلامی را برعهده دارند و در کنار هم در امنیت و آسایش زندگی می کنیم در حالی که کشورهای اطرف دچار جنگ و خون ریزی هستند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد