hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > در لیگ پولی نگرفته‌ام/ امیدوارم لژیونر شوم

در لیگ پولی نگرفته‌ام/ امیدوارم لژیونر شوم

زهرا کریمی گفت: لیگ کبدی بانوان از نظر قرارداد مالی شرایط خوبی ندارد، اکثر بازیکنان در تیم‌ها قرارداد مالی ندارند، اگر هم قراردادی بسته شود در بهترین حالت سقفش ۸ میلیون تومان است.

ملی‌پوش کبدی بانوان  در مورد تمرینات تیم ملی کبدی بانوان اظهار کرد: هنوز که تمرینات تیم ملی آغاز نشده است. اگر کرونا تحت کنترل درآید احتمالا تمریناتمان شروع می‌شود. شیلاجین هندی در بازی‌های آسیایی جاکارتا سرمربی تیم بود اما نمی‌دانم در آغاز تمرینات چه کسی سرمربی تیم ملی خواهد بود. در حال حاضر با شیوع کرونا هر روز حداقل یک ساعت در خانه و یا پشت‌بام تمرین می‌کنم تا آمادگی‌ام از بین نرود. 
وی در ادامه در خصوص بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ گفت: شرایط برای ما سخت خواهد بود. باید جهت آماده‌سازی برای این مسابقات تلاش زیادی کنیم چون شرایط برای ما سخت‌تر است. حفظ عنوان قهرمانی از خود قهرمانی دشوارتر است. باید خیلی بیشتر از جاکارتا تلاش کنیم تا بتوانیم نتیجه درخشان بگیریم. تکرار قهرمانی خیلی شیرین تر خواهد بود که ما برای آن، همه سختی‌ها را به جان می‌خریم. 
کریمی افزود: انگیزه من برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ چندین برابر شده است. در جاکارتا جوان‌ترین عضو تیم بودم و نتوانستم در همه بازی‌ها فیکس باشم. هدفم برای دور بعدی رقابت‌ها این است که بتوانم فیکس تیم ملی بازی کنم. تجربه حضور در یک دوره از این رویداد را دارم و می‌خواهم باز هم آن را تجربه کنم. 
ملی‌پوش کبدی بانوان در مورد برگزاری لیگ گفت: هر سال لیگ کبدی را داریم اما اکثرا بدون قرارداد و پول بازی می‌کنیم‌. سطح کیفی لیگ شاید هر سال بهتر شود اما از نظر قراردادی شرایط خوب نیست. بیشتر بازیکنان قرارداد مالی ندارند و آن تیم‌هایی هم که قرارداد می‌بندند سقفش در بهترین حالا ۷ تا ۸ میلیون تومان است. در برخی از شهرها ملی‌پوشان قرار داد مالی دارند اما سقف آن ۸ میلیون تومان است.
کریمی افزود: خود من تاکنون در لیگ پول نگرفتم. سال ۹۷ در تیم آداک بودم قهرمان شدیم اما این شرکت هزینه زیادی در بخش ساخت سالن و باشگاه انجام داد و همچنین مقداری بودجه برای تهیه کفش و لباس اختصاص داد ولی نتوانست با بازیکنان قرارداد مالی ببندد. سال ۹۸ نیز زیر نظر هیات کبدی تهران بازی کردیم اما اسپانسر و تامین کننده مالی نداشتیم. تنها هزینه رفت و آمدها پراخت می‌شد.
او در ادامه گفت: امیدوارم پروکبدی بانوان در هند اجازه حضور لژیونر را بدهد تا به عنوان لژیونر در آنجا بازی کنم. پروکبدی هندوستان در بخش مردان خیلی حرفه‌ای و قوی است و لژیونر هم می‌پذیرد. اما در بخش بانوان هنوز این شرایط را فراهم نکرده است.
وی در پایان گفت: با شیوع کرونا شرایط برای هه سخت شده است. امیدوارم همه در خانه بمانند تا هر چه زودتر این ویروس تحت کنترل درآید و بتوانیم دوباره به روزهای خوب گذشته برگردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد