hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > مرکز خدمات توانبخشی بهزیستی گلستان افتتاح شد

مدیرکل بهزیستی گلستان

مرکز خدمات توانبخشی بهزیستی گلستان افتتاح شد

شصت و چهارمین مرکز خدمات توانبخشی بهزیستی گلستان و چهارمین مرکز تخصصی ارائه خدمات به بیماران اعصاب و روان این استان به‌مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان گنبدکاووس آغاز بکار کرد.

در مراسم افتتاح «مرکز تخصصی توانبخشی بیماران اعصاب و روان گلبرگ» گنبدکاووس برگزار شد، مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: ارائه خدمت به جامعه هدف این سازمان که از خاص‌ترین و در عین حال مظلوم ترین اقشار هستند، بالاترین عبادت است.

علیرضا طاهری‌زاده افزود: این مرکز تخصصی چهارمین مرکز روزانه گلستان است که با ظرفیت ۵۰ نفر به مددجویان بهزیستی خدمات توابخشی، آموزشی و حرفه آموزی ارائه خواهد داد.

وی ظرفیت هر مرکز توانبخشی زیرنظر بهزیستی را ۵۰ نفر ذکر کرد و ادامه داد: در این مراکز و تحت نظر کارشناسان و مددکاران بهزیستی، خدمات با کیفیت بالا و به صورت روزانه به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی گلستان همچنین با اشاره به افتتاح یک مرکز بازپروری و ترک اعتیاد شبانه روزی در گنبدکاووس اضافه کرد: این مرکز هم ظرفیت ۳۰ نفر را دارد که با انجام برخی زیرساخت‌های مورد نیاز ظرفیت آن به ۶۰ نفر افزایش خواهد یافت.

طاهری‌زاده بیان داشت: با افتتاح این مرکز ترک اعتیاد هم اکنون تعداد مراکز این بخش در گلستان به ۳۷ مورد افزایش یافت که ظرفیت هر کدام بین ۳۰ تا ۶۰ نفر است.

جذب سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل بهزیستی گلستان همچنین از جذب سه هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی ویژه مددجویان استان خبر داد و گفت: این وام‌ها با کارمزد چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله به مددجویان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

طاهری زاده افزود: تاکنون بخش زیادی از این تسهیلات در قالب خود اشتغالی و یا کارآفرینی به مددجویان بهزیستی گلستان پرداخت شده و بقیه نیز تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

به گفته وی، بهزیستی گلستان در سال گذشته موفق به کسب رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی شده است.

طاهری زاده به موضوع مسکن مددجویان بهزیستی هم اشاره کرد و بیان داشت: امسال در قالب تفاهم نامه با برخی دستگاه‌های حمایتی از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیات ساخت سه هزار و ۱۰۰ واحد آغاز شد.

وی افزود: تاکنون ۵۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی تحویل داده شد و هزار واحد دیگر هم در ماه‌های آینده تحویل می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد