hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همه تلاش دشمن این است که مردم پای صندوقهای رأی نیایند/همه باید با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند

فرمانده سپاه نینوا:

همه تلاش دشمن این است که مردم پای صندوقهای رأی نیایند/همه باید با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: همه تلاش دشمن این است که مردم پای صندوقهای رأی نیایند و به همه جا هم دست می‌اندازند. پس اگر حضور مردم پای صندوقهای رأی کمرنگ باشد آسیب خواهیم دید

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم اختتامیه جشنواره کارمند نمونه در امتداد مکتب حاج قاسم گفت: مردم بابصیرت ما پشت این انقلاب ایستادند و مقاومت کردند وآن را با رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رساندند.

وی افزود: همه کسانی که می‌توانند و صاحب تریبون هستند باید پای کار بیایند و با جهاد تبیین امیدآفرینی کنند و به فرموده مقام معظم رهبری خواص جامعه باید به میدان بیایند. 

ملک شاهکوهی تصریح کرد: همه تلاش دشمن این است که مردم پای صندوقهای رأی نیایند و به همه جا هم دست می‌اندازند. پس اگر حضور مردم پای صندوقهای رأی کمرنگ باشد آسیب خواهیم دید.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: امروز وقت قهر کردن نیست چون با قهر کردن ما چیزی درست نمی‌شود. الان باید علیرغم همه مشکلاتی که داریم در انتخابات شرکت کنیم و یک انتخابات پر شور را برگزار کنیم. تا دشمنانی که به دنبال ایجاد ناامیدی در بین جوانان ما هستند،خود ناامید شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد