hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خبر تازه درباره افزایش مبلغ یارانه و طرح جدید کالابرگ الکترونیکی

خبر تازه درباره افزایش مبلغ یارانه و طرح جدید کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار درباره یارانه تشویقی، افزایش مبلغ یارانه و طرح جدید کالابرگ الکترونیکی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه شرق، وزیر کار گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت سه‌ماه، برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده است؛ تفاوت این با طرح سابق، این است که یارانه تشویقی، به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

صولت مرتضوی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: طرح جدید کالابرگ به‌مدت سه‌ماه، برای تثبیت قیمت‌ها آغاز شده است؛ تفاوت این با طرح سابق، این است که یارانه تشویقی به 220 هزار تومان افزایش یافته است. 11 قلم کالا کدگذاری شده و به میزان وزن خرید، یارانه تشویقی داده می‌شود.

مرتضوی افزود: هم‌چنین، شرط حداقل 220 هزار خرید حذف شده است؛ هر فردی، هر مقدار خرید کند، از یارانه تشویقی برخوردار خواهد شد؛ عیدی کارگران مشخص است و میزان آن معادل دو ماه حقوق دریافتی کارگر است و پرداخت خواهد شد یعنی اگر کارگری 12 ماه مشغول کار بوده است، معادل دو ماه حقوقش را به‌عنوان عیدی دریافت خواهد کرد.

وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: عیدی بازنشستگان نیز طبق مصوبه هیات وزیران، 2 میلیون و پانصد هزار تومان، برای همسر 700 هزار تومان و به ازای هر فرزند نیز 300 هزار تومان است که تامین منابع صورت گرفته است و پرداخت می‌شود.

منبع: sharghdaily-918003

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد