hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > انجام اصلاحات در شبکه آبفا دلیل افت فشار آب برخی مناطق اصفهان است

انجام اصلاحات در شبکه آبفا دلیل افت فشار آب برخی مناطق اصفهان است

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در خصوص افت فشار آب برخی مناطق اصفهان، گفت: به دلیل اصلاحات در شبکه آب این مناطق برای جابجایی و توسعه شبکه فاضلاب آن، شاهد افت فشار آب در برخی مناطق اصفهان همچون آپادانا، سپهسالار، فیض و ... هستیم.

ناصر اکبری درباره افت فشار آب در برخی مناطق اصفهان همچون آپادانا، سپهسالار، فیض، حجتیه و ...، توضیح داد: دلیل افت فشار در این مناطق به دلیل انجام برخی تعمیرات در شبکه است که البته پیش از این اطلاع رسانی و اعلام عمومی شده بود و احتمال می رود این تعمیرات تا روزهای آخر این هفته ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه اصلاح، تعمیر و جابجایی شبکه آب این مناطق تا پایان این هفته و در نهایت شنبه هفته آینده به اتمام می رسد، اظهار کرد: اصلاحات در شبکه آب این مناطق در راستای جابجایی و توسعه شبکه فاضلاب است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: در حال حاضر اصلاحات در حدود ۱۵ کیلومتر خط فاضلاب این مناطق انجام شده و اکنون در حال جابجایی، نقاط اتصالی و تداخلی و تغییر مسیر این شبکه هستیم و این اقدام در راستایی اصلاح و نوسازی شبکه فرسوده فاضلاب استان اصفهان است.
وی در خصوص افت فشار و قطعی آب برخی منازل در این مناطق، گفت: سعی کرده ایم قطعی آب نداشته باشیم و قطعی موردی بیشتر مربوط به طبقات چهارم به بالا است. البته طبق آیین نامه این شرکت، تعهد آبفا تا طبقه دوم است و اکنون بیشتر با افت فشار آب مواجه هستیم.
اکبری همچنین با اشاره به افزایش مصرف آب در اصفهان، گفت: در حال حاضر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد مصرف آب در اصفهان افزایش یافته است و در صورت تداوم این روند، در تابستان شرایط سختی خواهیم داشت.
وی تاکید کرد: نیاز است در این شرایط مردم، مدیریت مصرف آب را داشته باشند تا علاوه بر اقتصاد خانواده خود، با توجه به محدودیت منابع آب استان در تامین پایدار آب شرب کمک کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد