hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > بیمه، آرامش در زمان حادثه

بیمه، آرامش در زمان حادثه

عضو انجمن گاماگلوبال آمریکا بیمه را جزو لاینفک زندگی مردم خواند و گفت: بیمه یعنی آرامش افراد در زمان بروز حوادثی که می تواند زندگی هر فرد را مختل کند.

آمنه الماسی در کارگاه آموزشی روش های بازاریابی بیمه های زندگی شبکه فروش که عصر امروز سه شنبه 10 بهمن ماه به همت شرکت بیمه کوثر تشکیل شد با اشاره به اینکه شغل بیمه عمر یکی از مشاغلی است که افراد می توانند وارد آن شده و علاوه بر کسب درآمد صاحب یک فن و یک وجه اجتماعی مناسب شوند، اظهار داشت: امروزه با توجه به شرایط جامعه نیاز به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن از همیشه پر رنگ تر و چشمگیرتر شده است.

وی با بیان اینکه افراد از نوزادی تا کهنسالی میتوانند مشمول یکی از انواع بیمه نامه باشند خاطرنشان کرد: قرار گرفتن تحت پوشش بیمه مانند چتری هست که تهیه میکنیم و هر روز از آن استفاده نمیکنیم ولی در زمان نیاز یعنی بروز حادثه آرامش و راحتی را برای ما به همراه دارد.

نویسنده ی کتاب قهرمان فروش باش بیمه گری را شغلی خواند که همواره مورد دعای خیر خریداران هست و از این رو کسب درآمد از این شاخه بسیار با برکت است.

وی نقطه ی تمایز شرکت ها و مزیت رقابتی بین بیمه گران را ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر دانست و افزود: هر شرکتی بتواند خدمات بهتر و سریعتری به مشتریان خود ارائه دهد مطمئنا اعتماد بیشتری را جلب می کند و سعی ماهم بر این است که خدمات بیشتر و بهتری به مشتریان خود ارائه دهیم.

بانوی طلائی فروش بیمه عمر و زندگی در انجمن گاماگلوبال آمریکا تصریح کرد: ما از زمانی که وارد سیستم فروش بیمه و بیمه گری می شویم تا روزی که در این شاخه مشغول خدمت هستیم همواره باید درحال آموزش پذیری و به روز رسانی اطلاعات خود باشیم.

وی درمورد حضور خود در قم افزود: برگزاری چنین جلساتی نشان از اهمیت مدیران شرکت های بیمه ای نسبت به مقوله آموزش است که این جلسه به دعوت مدیران بیمه کوثر در استان قم برگزار شد. در این جلسه با همکاران قدرتمند شرکت بیمه کوثر همراه بودیم که آشنایی با این جمع خوش انرژی مطمئنا سازنده خواهد بود.

الماسی با اشاره به اینکه افراد می توانند شغل بیمه گری و فروش انواع بیمه ها را به عنوان شغل اول یا دوم خود انتخاب کنند، افزود: طبق آیین نامه های بیمه مرکزی افراد می توانند بر اساس علاقه مندی خود، میزان زمان، سرمایه و انرژی یکی از انواع نمایندگی را در شرکت ها کسب کرده و به فعالیت مشغول شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه نمايندگان بيمه بخصوص نمايندگان فعال در رشته عمر بطور مداوم نیاز به دوره آموزش دارند تا اطلاعاتشان بروز گردد تاکید کرد: ارائه خدمات مطلوب درکنار اطلاعات و استفاده از تکنیک های بازاریابی و فروش می تواند هر فرد را به فروشنده ی حرفه ای تبدیل کند.

 

 

 

 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد