hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > هر عرصه‌ای که موجب انسجام، اتحاد، امید و اقتدار ایران اسلامی می‌شود هدف توپخانه‌های دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

هر عرصه‌ای که موجب انسجام، اتحاد، امید و اقتدار ایران اسلامی می‌شود هدف توپخانه‌های دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت:هر عرصه‌ای که موجب انسجام، اتحاد، امید و اقتدار ایران اسلامی می‌شود، هدف توپخانه‌های دشمن است. از جمله دهه فجر و انتخابات که مهم‌ترین عرصه برای نمایش اتحاد و انسجام ملی است.

سیدعلی مهاجر  افزود: تعظیم شعائر انقلاب اسلامی در شرایط کنونی که زیر بارش سنگین تبلیغات منفی و مخرب رسانه‌ای قرار داریم ضروری است لذا جشن ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب باید باشکوه و عظیم و مردمی باشد.

وی تصریح کرد: به واسطه ماهیت مردمی انقلاب، جشن انقلاب نیز با مردم معنی پیدا می‌کند و همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید مردم محور باشد نه محدود به کارکنان.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت:هر عرصه‌ای که موجب انسجام، اتحاد، امید و اقتدار ایران اسلامی می‌شود، هدف توپخانه‌های دشمن است. از جمله دهه فجر و انتخابات که مهم‌ترین عرصه برای نمایش اتحاد و انسجام ملی است.

وی افزود: با توجه به گسترش رسانه‌ها و فضای مجازی در در زندگی نسل امروز و حجم تبلیغات سوء دشمنان، مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی باید پررنگ‌تر و پرشورتر با فضای تبیینی باشد تا تاثیر آن‌ها بر اذهان عمومی را خنثی نماید.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی برنامه‌های مفرح و شاد با تجربه جشن کیلومتری غدیر، جشن انقلاب را باشکوه برگزار نمایید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار داشت: دشمن از هر روشی برای ضربه زدن به ایران اسلامی و مردم انقلابی استفاده می‌کند، از جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی تا ترور و کشتار مردم بی‌گناه لذا مباحث تامینی و امنیتی را در مراسمات با دقت ملاحظه نمایید.
 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد