hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دوره آموزشی مهارتهای زندگی استاندارد برای بانوان گلستانی برگزار شد

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان

دوره آموزشی مهارتهای زندگی استاندارد برای بانوان گلستانی برگزار شد

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استاندارد گلستان از برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی استاندارد برای بانوان گلستانی خبر داد.

محمد امان بائی گفت: این دوره آموزشی که از دوره‌های پیشنهادی دفتر آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران بود، برای توانمندسازی و آگاهی بانوان و خانواده‌های گلستانی برگزار شد.
وی در ادامه گفت: امروزه استاندارد، گستره خدمات و نظارت‌های خود را توسعه داده و از صرف نظارت بر کالاها و خدمات گامی جلوتر نهاده و به حوزه استانداردهای رفتاری ورود کرده است.
امان بائی افزود: این گستردگی دامنه فعالیت‌ها، ظرفیت بسیار مناسبی برای ارتقاء سطح دانش و آگاهی خانواده‌ها ایجاد کرده است. ضمن اینکه هنوز درخصوص نظارت استاندارد بر کالاهایی نظیر طلا، لوازم خانگی و یا خدماتی نظیر آسانسور، شهر بازی، جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و ...، جوامع هدف بسیاری وجود دارند که اشراف کاملی به این حوزه‌ها که از آنان خدمت دریافت می‌کنند ندارند.
وی در پایان گفت: اطلاع مردم از خدمات استاندارد، موجبات آگاهی آنان از حقوقی که بر ذمه تولیدکنندگان کالا و خدمات، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه استاندارد دارند، می‌شود و ما را در احقاق حق الناس یاری می‌کند.
این دوره آموزشی با سرفصلهای آشنایی با استاندارد، استاندارد مسئولیت اجتماعی و زندگی استاندارد و مسئولانه برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد