hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حلقومی که ندای تفرقه سر دهد حلقوم شیطان است / جهاد تبیین حق مشارکت حداکثری بر عهده علماست

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان:

حلقومی که ندای تفرقه سر دهد حلقوم شیطان است / جهاد تبیین حق مشارکت حداکثری بر عهده علماست

حجت الاسلام گرزین گفت: تبیین، آگاهی و بصیرت، مهم ترین سلاح جامعه اسلامی است. 

حجت الاسلام گرزین به مناسبت ایام الله دهه فجر در نشست علمای شیعه و سنی در بندر ترکمن گفت: حلقومی که ندای تفرقه و اختلاف و ندایی غیر از وحدت و تقریب سر دهد، حلقوم شیطان است و باید در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به اینکه، ما علما لباس تبلیغ و ابلاغ بر تن داریم، افزود: جهاد تبیین حق مشارکت حداکثری برعهده علما است و اگر تلاش شبانه روزی برای جهاد تبیین نداشته باشیم همه مسئولیم. 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه، پیامبران آمدند تا حجت را برای بشریت تمام کنند و بگویند اراده خداوند حاکم است نه اراده دیگر، افزود: سرنوشت عالم را فقط خدا رقم می زند، نه استکبار و شیاطین و حزب شیطان و 124 هزار پیامبر آمدند تا که این مهم را به مردم نشان داده و بباورانند.
حجت الاسلام گرزین گفت: پیام همه معجزه های الهی و قرآنی پیامبران برای این است که، انسان مومن نباید لحظه ای از نصرت خدا ناامید شود.
وی افزود: پیامبر دوم انسان عقل است و عقل ودیعه نورانی الهی در وجود انسان است که به عنوان پیامبر درونی به انسان کمک می کند تا با عقل، اراده و اختیار تصمیم بگیرد و حق را از باطل تشخیص بدهد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در انقلاب اسلامی مردم تصمیم گرفتند فارغ از اینکه شیعه و یا سنی هستند و یا اینکه مسیحی یا مسلمان هستند، حول یک محور دینی دست در دست همدیگر بر اراده شیطان و استکبار غلبه کنند و برای اسلام قیام کنند. 
حجت الاسلام گرزین افزود: در طول 45 سال انقلاب با این همه جنگ، ترور و نامردی علیه مردم، مردم باید عقب نشینی کرده باشند اما نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه به عنوان یک مومن واقعی چشم دشمنان کور شود که چشم دیدن این ملت را ندارد.
وی با تاکید براینکه، مهم ترین سلاح جامعه اسلامی تبیین، آگاهی و بصیرت است، تصریح کرد: امروز اسرائیل و رژیم صهیونیستی با این همه ظلم و جنایت و آدم کشی و کودک کشی، آبروی خود را از بین برده اند و هیچ حیله ای ندارند و به آخر خط رسیدند. 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: امروز محور مقاومت در دنیا شکل گرفته است و همه دنیا یکصدا علیه اسرائیل شعار می دهند و علیه استکبار و طاغوت زمان قیام کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد