hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند / جبهه مقاومت، چهره پلید رژیم صهیونیستی را بر جهانیان آشکار کرد 

رئیس مرکز اسلامی گلستان در مسجد جامع بناور:

حضور مردم در انتخابات، توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند / جبهه مقاومت، چهره پلید رژیم صهیونیستی را بر جهانیان آشکار کرد 

حجت الاسلام دیلم گفت: حضور پرشور اقوام و مذاهب در پای صندوق های رای، توطئه های دشمن را نقش برآب می کند.

حجت الاسلام دیلم در جشن گرامیداشت دهه فجر درمسجد جامع بناور گفت: آمار بالای حضور مردم در انتخابات ضمن خنثی کردن توطئه ها و دسیسه های دشمنان، پیام های زیادی برای جهان مخابره می کند.

وی افزود: وحدت و حضور پرشور در انتخابات، خار چشم دشمن است و میلیاردها دلار پول خرج می کند تا شیعه و سنی درکنار هم نشیند، اما گاها در برخی تریبون ها سخنانی بیرون می آید که برخلاف وحدت است. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان در سخنانش، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: اگر تبیین صورت نگیرد اهداف انقلاب رو به فراموشی خواهد رفت و در ادامه قطعا دشمن دست به تحریف خواهد زد.
حجت الاسلام دیلم، اولین شعار و عوامل پیروزی انقلاب را احیای دین و معنویت گرایی عنوان کرد و گفت: مردم وقتی دیدند موضوع اسلام و احیای سنت پیامبر اکرم (ص) و وجود دین در متن جامعه و اجتماع مطرح است، پای کار آمدند.
وی بیان کرد: حضور مردم، وحدت کلمه و رهبری جامعه اسلامی از عوامل دیگر پیروزی انقلاب است و همه آحاد مردم و اقوام و مذاهب با صدای اعتلای قرآن و انفجار نور همراه شده و به ندای امام راحل لبیک گفتند. 
رئیس مرکز اسلامی گلستان با اشاره به اینکه، امروز دشمن با جنگ هیبریدی و چند جانبه و با استفاده از قدرت رسانه ای خود در پی تضعیف انقلاب و نظام است، گفت: دشمن چشم دیدن عزت و اقتدار انقلاب و دستاوردهای نظام را ندارد و بهمین خاطر دستاوردهای بزرگ انقلاب را کوچک نشان می دهد.
حجت الاسلام دیلم افزود: در ایامی که دین را افیون توده جامعه و بی اثر می پنداشتند انقلاب اسلامی ایران باعث احیای دین و حتی سایر ادیان شد به نحوی که امروز تمام ادیان ابراهیمی بدهکار انقلاب اسلامی ایران هستند.
وی، توسعه و ارتقای مدارس علمیه، مساجد، اعطای مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحصیلات تکمیلی و دکتری علمای اهل سنت، استخدام علمای اهل سنت به عنوان معلم، آزادی های معنوی و مذهبی و ... را از دیگر دستاوردهای انقلاب به اهل سنت بیان کرد و افزود: مردم سالاری دینی و حضور مردم و همه اقوام و مذاهب در انتخابات و حق تعیین سرنوشت از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب است.
رئیس مرکز اسلامی گلستان، اثرگذاری جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه را مهم ترین دستاورد خارجی انقلاب بیان کرد و گفت: امروز پایگاه های نظامی امریکا در منطقه امنیت ندارند و دست دشمن از همه لحاظ خالی شده است به نحوی که جبهه مقاومت، چهره پلید و کودک کش رژیم صهیونیستی را بر جهانیان آشکار کرد و همه کشورهای اسلامی و تمام آزادی خواهان جهان آگاه شدند و موج اسلام خواهی در دنیا روز به روز توسعه می یابد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد