hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > جوادی: جام جوان پهلوان خاطره خوبی در ذهن مردم باقی خواهد گذاشت

جوادی: جام جوان پهلوان خاطره خوبی در ذهن مردم باقی خواهد گذاشت

چند تن از مسئولان از برگزاری مسابقات جام جوان پهلوان تقدیر کردند.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در مدت دوازده روزی که از برگزاری رقابت‌های جام جوان پهلوان سپری شده، مسئولان مختلفی با حضور در باقرشهر، رقابت ورزشکاران در رشته‌های مختلف را به تماشا نشستند. مسئولانی که عمدتا از برگزای رقابت‌هایی در این سطح متعجب شده و تاکید کردند که جام جوان پهلوان نقطه عطفی در ورزش به خصوص ورزش همگانی بوده و ثابت کرده که می‌توان با برگزاری این چنین رقابت‌هایی، جوانان را برای حضور در ورزش تشویق کرد. اتفاقی که علاوه بر نشاط، سلامت جامعه را نیز تضمین می‌کند.

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران یکی از مهمانان ویژه جام جوان پهلوان بود که با تمجید از سطح بالای این رقابت‌ها تاکید کرد جام جوان پهلوان خاطره خوبی از خود در ذهن مردم باقی خواهد گذاشت:«این رقابت‌ها فرصت خوبی برای شکوفایی استعدادهایی بود که تا به امروز شناسایی نشده بودند و با حضور در این مسابقات توانستند خود را معرفی کنند. عملکرد شهردار باقر شهر که از روزهای نخست شاهد همت بالای او در برگزای این رویداد بودیم مهر تاییدی است بر این موضوع. از شهردارهای محترم شهرهای تهران خواهش می‌کنم الگویی که در باقرشهر اجرا شد را گرفته و از ظرفیت‌های اماکن ورزشی و پشتیبانی استفاده کنند. این مسابقات نباید تعطیل شود و در آستانه انتخابات شور و نشاط را به این شهرستان و این بخش آورد. معرفی استعدادها و فعال‌سازی باشگاه‌ها را در پی داشت که جای تحسین و تشکر دارد. مهندس همتی همت کرد و این مسابقات با نرم افزار برگزار شد. تیم من در کنار شهرداری این منطقه حضور داشت و نمره عالی می‌دهم، به این دلیل که مسابقات فراتر از سطح استانی برگزار می‌شود.»

منصور برزگر، سرمربی سابق تیم ملی کشتی هم عنوان کرد: «از همه عوامل برگزاری به خصوص مهندس همتی شهردار منطقه تشکر می‌کنم که این امکانات را فراهم کرده است. انتظار نداشتم چنین سالنی با این تجهیزات و امکانات ببینم. ان‌شاءالله بقیه شهرهای ما درس بگیرند و بدانند می‌شود کار کرد. اگر فرهنگ‌مان را ببینید و در شاهنامه‌ها بخوانید همه چیز در کشتی در می‌آید. کشتی جزو آداب و رسوم ماست و در کنار صفات پهلوانی دنبال کشتی هستند.»

شربیانی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری نیز گفت: « پروراندن جوانان باعث کشف استعدادها می‌شود و امیدوارم دوباره شاهد حضور قهرمانان از بچه‌های بامعرفت جنوب تهران در عرصه‌های ملی و جهانی باشیم. مدیریت شهری باقرشهر عملکرد موفقی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری داشت. تدبیری که آقای همتی و همکاران‌شان در شهرداری باقرشهر داشتند آبروی شهرستان ری و استان تهران در حوزه ورزشی در این عرصه و بازه زمانی فعلی شد.»

علی آقامحمدی عضو تشخیص مصلحت نظام یکی از این مهمانان جام جوان پهلوان بود که تاکید داشت استقبالی که از سوی 9 استان و شهرهای مهم استان تهران صورت گرفت، نشان از جذابیت و گیرایی این کار داشت:« ان‌شاء‌الله از سال آینده می‌توان با فرمول بهتر و تعریف شده در رویداد ورزشی به سرانجام برسد. بخشدار و شهردار باقرشهر در این زمینه همت خوبی کردند و فرماندار محترم شهر ری و مدیرکل تربیت بدنی استان حمایت خوبی کردند.»

وی ادامه داد: «مهم‌تر از این، کاری که انجام می‌شود محافظت از نیروی انسانی است و نیروی انسانی را به ورزش علاقه‌مند می‌کند. جامعه‌ای که با ورزش مأنوس نباشد با بیماری مواجه می‌شود. امیدوارم این الگو در مناطق کمتر برخوردار کشور مورد استفاده قرار بگیرد.»

باقرشهر این روزها میزبان رقابت ورزشکارانی از سراسر کشور است. رقابت‌های جام جوان پهلوان که از 5 بهمن با حضور چهره‌ها و قهرمان المپیک و جهان افتتاح شد.

جام جوان پهلوان نخستین و بزرگترین رویداد فرهنگی ورزشی استان تهران است که با هدف ترویج ورزش همگانی، ایجاد نشاط در سطح جامعه و تشویق جوانان برای ورزش کردن است. در این رقابت‌ها که به گواه بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان در سطح بسیاری بالایی در حال برگزاری است، 5 هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

باتوجه به اینکه این رقابت‌ها دوازدهمین روز خود را پشت سر می‌گذارد، رقابت برخی رشته‌ها به پایان رسیده اما رقابت در برخی رشته‌ها همچنان ادامه دارد.

مسابقات جام جوان پهلوان تا پایان هفته جاری ادامه دارد و نوزدهم بهمن ماه، اختتامیه این رقابت‌هاست.

258 258

منبع: khabaronline-1869954

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد