hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > اجرای آموزش نرم افزاری ترافیک به ۱۰ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه‌های سیستان و بلوچستان

اجرای آموزش نرم افزاری ترافیک به ۱۰ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه‌های سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای آموزش نرم افزاری ایمنی و ترافیک به ۱۰ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه های این استان توسط اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در سالجاری خبر داد.

به گزارش رویداد ایران ایوب کرد ، افزود: با هدف آموزش به دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها و با برنامه ریزی صورت گرفته در سالجاری تعداد ۱۰۰ باب مدرسه حاشیه راه‌ها که حدود ۱۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در آن مشغول به تحصیل می باشند از این آموزش ها بهره مند شدند.

وی در ادامه گفت: این طرح با همکاری آموزش و پرورش ودر راستای افزایش ضریب ایمنی تردد دانش‌آموزان، آموزش و آگاه‌سازی نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و جاده‌ها، وسایل نقلیه و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و ترافیکی اجرا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود:در این پروژه فرهنگی که در قالب برنامه‌های آموزشی اجرا می‌شود، ضمن ارائه آموزه‌های سمعی- بصری، نسبت به توزیع و اهدا اقلام متنوع شامل کیف، دفتر، جامدادی، کتابچه‌های آموزشی که منقش به المان‌های ترافیکی هستند به دانش آموزان اهدا می شود.

کرد یادآور شد: علاوه بر آموزش های نرم افزاری به دانش آموزان مدارس حاشیه راه ها ایمن سازی فیزیکی در محدوده این مدارس با نصب تابلوهای محدودیت سرعت و سبقت ممنوع، خط کشی عابر پیاده، نصب سرعت گیر و نصب چراغ چشمک زن به منظور آرام سازی ترافیک، ایجاد امنیت لازم برای تردد دانش آموزان فراهم شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد