hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > واکنش زیدآبادی به اهدای جایزه قلم مقدس به شریعتمداری: نعوذبالله!

واکنش زیدآبادی به اهدای جایزه قلم مقدس به شریعتمداری: نعوذبالله!

اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری واکنش‌های فراوانی را به همراه داشته است. احمد زیدآبادی نوشت: نعوذبالله! اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، درباره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم.

به گزارش شبکه شرق، احمد زیدآبادی، فعال سیاسی به اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعمتداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان واکنش نشان داد و گفت: «گویا وزیر ارشاد، جایزه «قلم مقدس» را به «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان داده است. اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، درباره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم.»

«احمد زیدآبادی» فعال سیاسی در واکنش به اهدای جایزه قلم مقدس به حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«گویا وزیر ارشاد جایزه «قلم مقدس» را به «حسین شریعتمداری» مدیرمسئول روزنامه کیهان داده است.

اگر آقای شریعتمداری این روزها عزادار نبود، در باره مقدس بودن قلم او و درک وزارت ارشاد از این واژه، فصلی مشبع می‌نوشتم اما عجالتا هیمن‌قدر بگویم که: مردی تندخو و گزنده‌زبان و عبوس‌چهره و پرخاشگر و ناسزاگو، بر جمعیتی وارد شد. پرسیدند؛ نامت چیست؟ گفت: رحمت‌الله! ظریفی در آن میان گفت: حقا که نام نعوذبالله برای جنابعالی شایسته‌تر است!»

منبع: sharghdaily-917688

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد