hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > نامه استقلال به مطهری:در تفکرات نکونام نیستی

نامه استقلال به مطهری:در تفکرات نکونام نیستی

مطهری در لیست مازاد نکونام قرار گرفت نامه رسمی استقلال به ارسلان: به دنبال تیم جدید باش

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به ارسلان مطهری، اعلام کرد که دیگر نیازی به این بازیکن ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که دوران حضور ارسلان مطهری در استقلال به پایان رسیده و این بازیکن باید به فکر یافتن تیم جدیدی باشد چرا که این باشگاه با ارسال نامه‌ای، به این بازیکن اعلام کرده است که دیگر در تمرینات تیم شرکت نکند و او جایی در تفکرات جواد نکونام ندارد.
مطهری که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم و با نظر فرهاد مجیدی به استقلال پیوسته بود، در همان روزهای نخست حضور در لباس آبی‌ها خوش درخشید و با گلزنی برابر الریان قطر در مسابقه پلی آف حضور در لیگ قهرمانان آسیا، توجهات را به سمت خودش جلب کرد.

او در ادامه و در همان نخستین بازی‌هایش برای استقلال موفق شد در دربی پایتخت بریس کرده و همین موضوع محبوبیت او را نزد هواداران افزایش داد. ارسلان به‌طور کلی و در این مدت 123 مرتبه برای آبی ها به میدان رفت که حاصل آن 29 گل و به ثمر رساندن دوازده گل بود.

ارسلان که تجربه همکاری با فرهاد مجیدی، محمود فکری و ریکاردو ساپینتو را داشت، امسال نیز در هفته‌های ابتدایی، مهره ثابت خط حمله تیم نکونام بود و حتی در بازی هفته نخست برابر صنعت نفت ستاره تیمش بود و یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز داد، از هفته چهارم و دیدار برابر استقلال خوزستان، نیمکت‌نشین و سپس سکونشین شد و هرگز نتوانست نظر نکونام را در مورد خودش تغییر دهد.

آخرین باری که ارسلان برای استقلال به میدان رفت، به وقت‌های اضافه دیدار برابر شمس آذر برمی‌گردد که او تنها برای چند دقیقه حضور در زمین را تجربه کرد. از آن دیدار تاکنون، 95 روز میگذرد و مطهری طی تمام این مدت، جایی در تفکرات نکونام نداشته و در بازی‌های اخیر تیمش نیز سکونشین بوده است.

مطهری که ابتدای فصل قبل نیز در لیست خروج ساپینتو قرار گرفته بود، حاضر به ترک باشگاه نشد تا قرارداد کاوه رضایی فسخ و این بازیکن راهی تراکتور شود. در تابستان نیز شایعات جدایی این مهاجم به گوش می‌رسید ولی او در تیم ماندگار شد تا اینکه امروز رسما نامه عدم تمایل باشگاه برای همکاری با این بازیکن، به دست وی رسید.

باید دید که واکنش مطهری نسبت به این موضوع چه خواهد بود. او تا تابستان آینده با استقلال قرارداد دارد و طرفین برای پایان همکاری باید به توافقی دو طرفه دست پیدا کنند.

 

منبع: khanefootball-51046

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد