hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آتش‌سوزی گسترده در خیابان خیام تهران/ عکس

آتش‌سوزی گسترده در خیابان خیام تهران/ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی جزئیات آتش‌سوزی در خیابان خیام تهران را اعلام کرد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از حریق یک منزل در خیابان خیام خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: ساعت ۷:۳۹ دقیقه صبح امروز «دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۲» یک منزل مسکونی در خیابان خیام جنوبی، پایین‌تر از میدان محمدیه دچار حریق شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی، با امکانات کامل و مدت زمانی کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی ادامه داد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشاهده شد در یک منزل دو طبقه قدیمی، به وسعت ۵۰ متر، حریق رخ داده است. چهار نفر در این ساختمان مسکونی حضور داشته‌اند که یک آقا در طبقه پایین و یک خانم به همراه دو آقا در طبقه فوقانی حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تاکید کرد: در منزل، مقداری لوازم ضایعات در طبقه همکف و اول وجود داشته است که دچار آتش‌سوزی می‌شوند؛ خصوصاً آتش در طبقه فوقانی به شدت شعله‌ور شده بود و گچ‌ها و دیوارها بر اثر شدت حرارت تخریب شده بودند.

او افزود: آتش‌نشان‌ها عملیات را آغاز کردند و نفراتی را که در ساختمان حضور داشتند،به سلامت خارج کردند؛ خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته‌ایم.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: همچنین بعد از اتمام عملیات، محل  برای بررسی علت حادثه، تحویل مسئولان محلی و کارشناسان شد.

آتش سوزی

منبع: sharghdaily-917696

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد