hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > رضایت رئیسی از حرکت قطار پیشرفت در کشور/ روسای کشور‌های مختلف از پیشرفت ما شگفت‌زده هستند! + فیلم

رضایت رئیسی از حرکت قطار پیشرفت در کشور/ روسای کشور‌های مختلف از پیشرفت ما شگفت‌زده هستند! + فیلم

ابراهیم رئیسی گفت: «نه جنگ،نه تهدیدها و نه تحریم‌ها، ملت ما و قطار پیشرفت را نتوانست از حرکت بازبدارد؛ این قطار پیشرفت همواره در حال حرکت بود و هیچ گاه از حرکت بازنایستاد.

به گزارش شبکه شرق، رئیس‌جمهور گفت: پیشرفت‌های کشور، با وجود تهدیدات به گونه‌ای پیش رفت که دشمن اقرار کرد تحریم‌ها جمهوری اسلامی را متوقف نخواهد کرد.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در اجلاس ملی روایت پیشرفت، با بیان این‌که «روسای کشور‌های مختلف از پیشرفت کشور علی‌رغم محدودیت‌ها شگفت‌زده هستند» ادامه داد: پیشرفت‌های کشور با وجود تهدیدات به گونه‌ای پیش رفته است که دشمن اقرار کرد تحریم‌ها جمهوری اسلامی را متوقف نخواهد کرد.

رئیسی گفت: جریان مقاومت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جلوه دیگری یافت و متحول شد به نحوی که همه ملت فلسطین ایستادگی در برابر دشمن را دنبال کردند و جنگ سنگ و انتفاضه اول و دوم و سوم به جنگ با موشک تبدیل شد.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: این تحول‌ها به برکت انقلاب اسلامی پیش آمد و این پرچمی که امام‌(ره) برافراشت و این نگاه تحولی امام و انقلاب روز‌به‌روز با وجود خواست دشمن به پیش رفت؛ پیشرفت‌ها به حدی چشمگیر بود که دشمن رسما اعلام کرد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بی اثر شده است.

او گفت: نه جنگ، نه تهدید‌ها و نه تحریم‌ها، ملت ما و قطار پیشرفت را نتوانست از حرکت بازبدارد؛ این قطار پیشرفت همواره در حال حرکت بود و هیچ‌گاه از حرکت بازنایستاد.

رئیس‌جمهور اظهار کرد: شرایط مقاومت در مقابل اسرائیل تغییر کرده است؛ قبلا دور میز مذاکره می‌نشستند، انواع قرارداد‌ها را امضا می‌کردند و طرف مقابل هم به هیچ‌کدام پایبند نبود.

رئیسی ادامه داد: جلوه جریان مقاومت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متحول شد؛ به نحوی که همه فلسطین ایستادگی در برابر دشمن را دنبال کردند و جنگ سنگ و انتفاضه اول و دوم و سوم به جنگ با موشک تبدیل شد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: پرچمی که امام خمینی برافراشتند و این نگاه تحولی که ایشان آغاز کردند، روز‌به‌روز، با وجود خواست دشمن جلو رفت.

منبع: sharghdaily-917699

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد