hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روزنامه اصولگرا: زینب جلالیان باید اعدام می‌شد؛ پس به جای گلایه، از عفو رهبری تشکر کنید

روزنامه اصولگرا: زینب جلالیان باید اعدام می‌شد؛ پس به جای گلایه، از عفو رهبری تشکر کنید

روزنامه جوان نوشت: زینب جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

روزنامه جوان تاکید کرده که زینب جلالیان، زندانی زن کرد باید دهه ۸۰ اعدام می‌شد اما جریان حامی تروریست به جای اینکه تشکر کند، از زندانی طولانی‌مدت او صحبت می‌کند.

به گزارش جوان، زینب جلالیان در دهه ۸۰ در کرمانشاه دستگیر و سپس به دلیل اقدام مسلحانه علیه جمهوری اسلامی ایران، عضویت در گروهک پژاک، حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی و فعالیت تبلیغی به نفع گروه‌های مخالف نظام محاکمه و به اعدام محکوم شد. اما در سال ۱۳۹۰ شامل عفو رهبر انقلاب اسلامی شد و حکم وی به حبس ابد کاهش پیدا کرد. 

این روزنامه افزوده است: جریان حامی تروریست‌های کومله و پژاک گویا این عفو را ندیدند و تأکید دارند که زینب جلالیان سنگین‌ترین حکم را در بین زندانیان زن دارد. در حالی که اولاً فرد مجرم، خصوصاً تروریست فرقی نمی‌کند زن است یا مرد و نگاه جنسیتی نمی‌تواند تأثیری در حکم بگذارد. جالب آنکه خود این گروهک‌ها معتقدند که زنان در میان آن‌ها از حقوق برابر با مردان برخوردار هستند، اما به وقت دستگیری و محکومیت انتظار دارند که با زنان به دلیل جنسیت‌شان رفتاری متفاوت از قانون صورت پذیرد؛ ثانیاً جلالیان طبق قوانین باید همان دهه ۸۰ اعدام می‌شد و عفو نظام باعث شده تاکنون در قید حیات باشد. حال به جای تشکر از عفو، صحبت از زندانی طولانی مدت او می‌کنند!

 

منبع: etemadonline-650616

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد