hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > کیهان خطاب به اصلاح‌طلبان: چرا آب روغن قاطی کرده‌اید و چرا از از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس عصبانی شدید؟ به شما چه ربطی دارد!

کیهان خطاب به اصلاح‌طلبان: چرا آب روغن قاطی کرده‌اید و چرا از از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس عصبانی شدید؟ به شما چه ربطی دارد!

روزنامه کیهان به واکنش‌ها به پیشنهاد این روزنامه برای دستور به یمن برای حمله به کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح پاسخ داد.

روزنامه کیهان به واکنش‌ها به پیشنهاد این روزنامه برای دستور به یمن برای حمله به کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح پاسخ داد. 

به گزارش کیهان، این روزنامه در ستون گفت‌وشنود خود نوشت: 

گفت: چه خبر؟

گفتم: شبکه‌های فارسی‌زبان آمریکا و انگلیس و اسرائیل و برخی از مدعیان اصلاحات پیام تلفنی یکی از خوانندگان کیهان در ستون «‌کیهان و خوانندگان‌» را به روزنامه نسبت داده و علیه آن شلتاق کرده و اعتراض کرده‌اند!

گفت: اعتراضشان چیست؟

گفتم: در پیام خواننده کیهان خطاب به انقلابیون یمن آمده است «درخواست ما از دلاورمردان یمن و عراق این است که فرودگاه‌های نظامی اسرائیل غاصب را نیز با موشک‌های نقطه‌زن شخم ‌بزنند و کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی حامل سلاح را یا غنیمت یا مورد هدف قرار دهند‌».

گفت: این که باعث افتخار است. رسانه‌های آمریکا و متحدانش باید هم از این پیام آشفته باشند ولی مدعیان اصلاحات چرا آب و روغن قاطی کرده‌اند؟! مدعیان اصلاحات چرا باید حتی از پیشنهاد حمله به آمریکا و انگلیس و اسرائیل هم عصبانی شوند؟ به آنها چه ربطی دارد؟!

گفتم:‌ ای عوام! چرا ربطی ندارد؟ مگر نشنیده‌ای که شاعر می‌گوید: «‌تیر مژگان تو از عینکِ پشت‌ ... خورد به قلب بغلی، بنده را کُشت‌»!

 

منبع: etemadonline-650458

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد