hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صدای پای طاهری در باشگاه پرسپولیس

صدای پای طاهری در باشگاه پرسپولیس

تغییرات مدیریتی پرسپولیس و نیاز به تفکر تازه نه بازگشت به عقب؟

به نظر می رسد تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس بزودی وارد فاز اجرایی شود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، از ماه‌ها قبل بحث تغییرات مدیریتی در پرسپولیس به گوش می‌رسید اما حالا و با اتفاقاتی که بعد از استعفای ۲ عضو هیات مدیره این باشگاه رخ داد به نظر می‌رسد موضوع تغییرات در بدنه مدیریت این باشگاه جدی‌تر از هر زمان دیگری شده است.
رضا درویش مدیرعامل فعلی پرسپولیس از دی ماه ۱۴۰۰ جانشین مجید صدری شد اما دوران پرچالشی را سپری کرد. پرسپولیس با او حتی قهرمانی هم کسب کرد اما درویش نتوانست چندان جایگاه مقبولی بین هواداران به دست آورد. جدایی یحیی گل‌محمدی در نیم فصل و عدم توانایی برای جذب بازیکنان موثر برای پرسپولیس از جمله مواردی است که او را تحت فشار قرار داده است. البته مشکلات مالی هم مزید بر علت شده تا درویش حتی از سوی بازیکنان تیمش هم تحت فشار قرار بگیرد.

حالا موضوع تغییرات در کادر مدیریت پرسپولیس بیشتر از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد و شاید بزودی شاهد تغییراتی در این باشگاه باشیم.

در این میان این روزها موضوع بازگشت علی اکبر طاهری مدیرعامل اسبق پرسپولیس به گوش می‌رسد تا او دوباره در این باشگاه مشغول به کار شود.

طاهری که ۲ دوره مدیریت پرسپولیس را بر عهده داشت رایزنی‌هایی انجام داده تا بتواند برای سومین بار به این سمت برسد اما مشخص نیست که وزارت ورزش و جوانان به او اعتماد کند یا نه چرا که این باشگاه مشکلات زیادی دارد که مهمترین آن مسائل مالی است. طاهری در دوره‌ای که در پرسپولیس فعالیت می‌کرد درآمد باشگاه از طریق ارزش افزوده پیامکی تامین می‌شد اما حالا امکان چنین موضوعی وجود ندارد و طبق قانون این راه درآمدزایی بسته است.

البته دوران مدیریت طاهری برای پرسپولیس چندان خوش یمن نبود؛ پرونده محرومیت این باشگاه از چند پنجره نقل و انتقالات در پی پرونده شکایت باشگاه ریزه اسپور ترکیه از پرسپولیس به خاطر اغوای مهدی طارمی و بازگشت او به این باشگاه، یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس در دهه ۹۰ بود به طوری که همین پنجره بسته مانع از تقویت این تیم شد و در نهایت قهرمانی آسیا که پرسپولیس در یک قدمی آن قرار داشت از دست رفت. 

حالا باید دید مقامات تصمیم گیرنده باز هم قصد دارند به طاهری فرصت دهند یا به جای برگشت به عقب، به دنبال تزریق تفکری تازه برای مدیریت این باشگاه هستند.

 

منبع: khanefootball-50971

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد