hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کاسیاس: پس از حمله قلبی می‌ترسیدم راه بروم

کاسیاس: پس از حمله قلبی می‌ترسیدم راه بروم

دروازه‌بان اسپانیایی اعلام کرد که روزهای سختی را پس از سکته قلبی داشته و می‌ترسیده که راه برود یا بخوابد.

 تقریبا یک ماه پیش یعنی یکم می ۲۰۱۹ ایکر کاسیاس با حمله قلبی روبرو شد. پس از آن دروازه‌بان اسپانیایی دوران نقاهتش را سپری کرد و هرگز نه درباره زمان بازگشت خود به میادین صحبت کرد و نه اعلام بازنشستگی کرد. این در حالی است که هفدهم فوریه نامزدی خود را برای ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد. زندگی دروازه‌بان پورتو از یکم می خیلی تغییر کرده است. او در یک مصاحبه گفت: خیلی چیزها عوض شده به خصوص در ذهن من. برای لحظات بیش از گذشته ارزش قائل هستم. گاهی اوقات ما بازیکنان ارزش چیزی را که داریم نمی‌دانیم. باور نداریم می‌توانیم مردم زیادی را خوشحال کنیم.
کاسیاس درباره زمان بازگشت خود به میادین اظهار کرد: باید واقع بین بود. از همه مهم‌تر سلامتی است. این موضوع به تصمیم پزشکان بستگی دارد. 
حمله قلبی روی دوران دروازه‌بان اسپانیایی در پورتو تاثیر گذاشت. او در بهترین روزهایش با تیم پرتغالی بود که آن اتفاق همه چیز را عوض کرد. کاسیاس نخستین ماه پس از بستری در بیمارستان را از بدترین روزهای خود عنوان کرد. او گفت: پس از حمله قبلی تا یک ماه غمگین بودم و می‌ترسیدم که راه بروم، بخوابم یا تمرین کنم. غیرممکن بود. اکنون این چنین نیست و احساس خوبی دارم. داورهای زیادی مصرف کردم تا احساس بهتری داشته باشم. می‌خواهم بگویم تنها پزشکان می‌توانند بگویم می‌توانم دوباره فوتبال بازی کنم یا نه. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد