hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ائمه جمعه مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

ائمه جمعه مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند

حجت الاسلام دیلم گفت: دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات از وظایف ائمه جمعه شهر و روستا است.

حجت الاسلام دیلم در گردهمایی استانی ائمه جمعه و جماعات و روحانیون اهل سنت استان گلستان با موضوع "جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن"، در گنبدکاووس گفت: وظیفه ائمه جمعه شهر و روستا در خطبه های نماز جمعه در مرحله اول دعوت به حضور پرشور و حداکثری و در ادامه انتخاب شخص صالح است.

وی در بخشی از سخناش ضمن تبریک 45 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: همه اقوام و مذاهب و همه آحاد مردم به ندای مسیحایی و فطرت قرآنی و اسلامی امام راحل لبیک گفته و پای کار آمدند و در نتیجه منجر به پیروزی انقلاب شد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان با بیان اینکه، انتخابات امر سیاسی و اجتماعی، افزود: اعتقاد داریم در کنار بحث های سیاسی، حضور در انتخابات تکلیف دینی و شرعی است و در جامعه ای اسلامی زندگی می کنیم که تمام موضوعات به دین ربط دارد و بهمین خاطر بزرگان دستور دادند که نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی بی تفاوت نباشیم.
حجت الاسلام دیلم در ادامه گفت: کمیته تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان برعهده مرکز اسلامی گلستان است و دراین رابطه بیش از 50 برنامه مختلف گفتمانی، بصیرتی، قرآنی، بیان دستاوردهای انقلاب و نشست های علمای شیعه و اهل سنت برنامه ریزی کردیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد