hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رصد قیمت ‌کالاها در اسلامشهر/ کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار ادامه دارد

رصد قیمت ‌کالاها در اسلامشهر/ کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار ادامه دارد

فرماندار شهرستان اسلامشهر با تأکید بر رصد قیمت ‌کالاها در این شهرستان گفت: قیمت مرغ و گوشت قرمز به شرایط تقریباً پایداری رسیده است اما در حوزه دیگر اقلام افزایش قیمت داشته‌ایم که باید بررسی شود.

مسعود مرسل‌پور امروز در نشست ستاد تنظیم بازار با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان در سال جاری به لحاظ پیشگیری از گسترش زنجیره ابتلا به ویروس کرونا تفاوت‌های بسیاری با سنوات گذشته دارد اظهار داشت: امسال مردم از نمازهای جماعت، برگزاری مراسم احیا و شب زنده‌داری‌های جمعی و امساک افطار به روزه‌داران محروم هستند، اما می‌توانیم به عبادت‌های فردی بپردازیم و به افراد نیازمند کمک بیشتری کنیم و این از مزیّت‌های ماه مبارک رمضان در سال جاری است.

 وی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال باید با کنترل و پرکردن بازار عرضه از مشکلاتی که مترتب بر اقتصاد معیشتی مردم است بکاهیم و اگر درست تبیین نکنیم هر دو لبه شمشیری که یک طرف مصرف‌کننده و طرف دیگر آن تولیدکننده قرار دارد آسیب می‌بیند و ممکن است قیمت‌ها افزایش پیدا کند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر سپس با اشاره به ثبات و کاهش قیمت مرغ و گوشت قرمز در بازار افزود: خوشبختانه قیمت مرغ و گوشت قرمز به شرایط تقریباً نسبی و پایداری در شهرستان رسیده است اما در حوزه دیگر اقلام افزایش قیمت داشته‌ایم که باید مورد بررسی قرار گیرد.

 مرسل‌پور سپس تصریح کرد: در این ماه باید بر سهمیه‌ای که توسط ستادتنظیم بازار استان برای شهرستان در نظر گرفته نظارت جدی داشته باشیم تا  توزیع مناسب و فراگیر بوده و همه از آن بهره ببرند و نه اینکه توزیع تنها در چند نقطه شهر متمرکز شود که فروش چندانی ندارد.

وی با تأکید بر توزیعی که باید متناسب با آمارها و نیازهای شهری باشد گفت: باید در حوزه مناطق توزیع اقلام ضروری مردم و همچنین افراد متقاضی نظارت عام داشته باشیم و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به عنوان رزمنده خط مقدم بر توزیع، جابجایی، تحویل و بسته‌بندی اقلام و موادغذایی شهرستان نظارت نماید تا متناسب با پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و بتوانیم در حوزه سلامت تدبیر و تلاش بیشتری کنیم .

فرماندار شهرستان اسلامشهر در پایان با اشاره به روند نزولی ابتلا به کرونا در اسلامشهر خاطرنشان کرد: گاهاً در یک روز هیچ ابتلایی به بیماری کرونا در بیمارستان امام رضا(ع) اسلامشهر نداشتیم و این را مرهون همّت مدیریت با انگیزه و پزشکان و پرستاران ایثارگر بیمارستان اسلامشهر هستیم که تا پای جان پای کار بوده و از هیچ کوششی برای بهبود بیماران دریغ نمی‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد