hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > خریداران و مالکان مسکن مهر حتما بخوانند

خریداران و مالکان مسکن مهر حتما بخوانند

برای جلوگیری از خالی ماندن واحدها و ساماندهی مسکن مهر، واحدهای خالی مسکن مهر پس گرفته شده و به متقاضیانی واگذار می‌شوند که در انتظار تحویل واحد خود هستند.

به گزارش شبکه شرق، واحدهای خالی مسکن مهر پس گرفته می‌شود.

 خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در دست دلالان است، اظهار کرد:‌ در حال رایزنی با قوه قضاییه برای ساماندهی به واحدهای مسکن مهر خالی از سکنه هستیم.

او افزود: تعدادی از مالکان واحدهای مسکن مهر با این‌که ماه‌ها و سال‌هاست از تحویل واحدها می‌گذرد، اما تاکنون استفاده از آن نکرده و به اصطلاح خالی از سکنه هستند.

دیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: برای جلوگیری از خالی ماندن این واحدها و در راستای ساماندهی بازار مسکن شهر پردیس در حال رایزنی با دستگاه قضا و دادستانی هستیم تا واحدها مذکور را از مالکان پس گرفته و آن‌ها را به متقاضیان واگذار کنیم که ۱۰ تا ۱۲ سال است در انتظار تحویل واحد خود هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به این پرسش که چه تعداد واحد مسکن مهر تحویل شده که خالی از سکنه است، گفت: تعداد این واحدها در فازهای مختلف پردیس متفاوت است، اما در مجموع حدود ۵۰۰۰ واحد داریم که مالکان، آن‌ها را تحویل گرفته و خالی هستند.

منبع: sharghdaily-917021

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد