hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > استحکام تماشایی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

استحکام تماشایی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

در تست مقاومت گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۴، استحکام بدنه، نمایشگر و دیگر اجزای این گوشی پرچمدار مورد آزمایش قرار گرفت.
دریافت 44 MB

به گزارش خبرآنلاین، گوشی‌های سری گلکسی S24 از امروز به‌طور رسمی در دسترس بازار قرار گرفته‌اند و در برخی کشورها نیز شاهد عرضه زودهنگام آن‌ها بودیم. حالا کانال یوتوب JerryRigEverything گوشی گلکسی اس 24 اولترا را تحت «آزمایش دوام» معروف خود قرار داده است که شامل تست خراش، سوختگی و البته خمیدگی می‌شود.

بر اساس گزارش دیجیاتو، پیش از هرچیز، باید به این نکته مهم توجه داشت که سامسونگ اعلام نکرده است که از کدام درجه تیتانیوم برای گلکسی S24 اولترا استفاده می‌کند. اپل از درجه 5 استفاده می‌کند که همراه با درجه 2، یکی از دو نوع رایج است. همچنین تیتانیوم درجه 5 از تیتانیوم درجه 2 گران‌تر است.

تست دوام گلکسی S24 اولترا

در طول این آزمون، شیشه Gorilla Armor نمایشگر دستگاه در سطح 6 مقایسه سختی Mohs خراش برمی‌دارد. بااین‌حال، این خطوط آسیب جدی به نمایشگر وارد نمی‌کنند. حالا برای اولین‌بار در دنیای موبایل، خراش‌های واقعی در سطح 7 ظاهر می‌شوند و فقط در سطح 8 شیارهای عمیق‌تری را روی نمایشگر می‌بینیم؛ بنابراین می‌توان گفت که گوریلا آمور گلکسی S24 اولترا دوام بسیار خوبی به این دستگاه می‌بخشد.

استحکام تماشایی گوشی پرچمدار جدید سامسونگ

بنابراین اگر در آینده گوشی‌های بیشتری از این شیشه جدید کورنینگ استفاده کنند، نمایشگر آن‌ها بسیار سخت‌تر خراشیده می‌شود. نکته قابل‌توجه دیگر اینکه حتی سنسور اثرانگشت گوشی نیز پس از خط‌وخش بیشتر در سطح 7 به‌خوبی به کار خود ادامه می‌دهد. از سوی دیگر، تیتانیوم ضدخش نیست، بنابراین ظاهرشدن خراش روی آن چندان غیرمنطقی نیست.

درنهایت، S24 اولترا از آزمون جذاب خمش نیز جان سال به‌در می‌برد. همان‌طور که در ویدیوی بالا قابل مشاهده است، پرچمدار جدید سامسونگ هنگام خم‌شدن از هر دو طرف دچار خمیدگی کوچکی می‌شود، اما مطلقاً هیچ ترک یا شکستگی در آن به‌وجود نمی‌آید.

۵۸۵۸

منبع: khabaronline-1867377

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد