hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > رقابت 10 تیم در جام فجر شرکت های بیمه ای در قم /نمایندگان صنعت بیمه در جام رمضان به مصاف یکدیگر می روند

رقابت 10 تیم در جام فجر شرکت های بیمه ای در قم /نمایندگان صنعت بیمه در جام رمضان به مصاف یکدیگر می روند

رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم گفت: در مسابقات فوتسال جام فجر شرکت های بیمه ای در استان قم، ۱۰ تیم در مقابل یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، محسن عابدی رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم، در حاشیه افتتاحیه مسابقات جام فوتسال فجر شرکت های بیمه ای قم که در سالن ورزشی آیت الله بروجردی برگزار شد، با اشاره به برگزاری این سری مسابقات طبق روال سال های گذشته گفت: 10 تیم بیمه ای در این سری مسابقات با یکدیگر به  رقابت می پردازند و در پایان این مسابقات نیز از 3 تیم برتر با اهدای جام و لوح تقدیر می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات فوتسال شرکت های بیمه از سال 1398 در قم برگزار نشده است، تصریح کرد: مسابقات فوتسال جام فجر در این دوره فقط به کارمندان اختصاص دارد و در ماه مبارک رمضان نیز جام رمضان با حضور نمایندگان برگزار می شود.


 

بالا بردن روحیه و نشاط ورزشی بین کارمندان با برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر

محمود لاچینانی نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم نیز که در این مراسم سخن می گفت، بیان کرد: 500 کارمندصنعت بیمه در قم فعال هستند که بعضا تعامل و آشنایی چندانی ندارند و هدف از برگزاری این مسابقات، تعامل و آشنایی بین کارمندان صنعت  بیمه در استان قم است .

وی افزود: با برگزاری مسابقات فوتسال جام فجر درکنار برنامه های فرهنگی و آموزشی و فنی به دنبال تجدید روحیه ورزشی و نشاط بین کارمندان هستیم.

نائب رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان قم اضافه کرد: امیدواریم با استقبالی که از برگزاری این سری مسابقات صورت می گیرد شاهد بالا رفتن روحیه ورزشی و نشاط بین کارمندان باشیم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد