hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > جهاد تبیین، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است

رئیس مرکز اسلامی گلستان:

جهاد تبیین، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است

حجت الاسلام دیلم گفت: دشمن از طریق فضای مجازی اعتقادات جوانان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام نورعلی دیلم در همایش بصیرتی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان گلستان گفت: امروز مهمترین مصداق جهاد تبیین، حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه، امروز دشمن در فضای مجازی افکار جوانان را منحرف کرده و می خواهند از انتخابات دور کنند، افزود: یکی از آسیب‌هایی که دشمن از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند این است که هویت انقلاب را تضعیف کند و نسل جوان را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نا امید کند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: مردم محور اصلی مشارکت در انتخابات هستند و جهاد تبیین و امید آفرینی در میان مردم از الزامات برگزاری انتخابات پرشور است.
حجت الاسلام دیلم تصریح کرد: مقام معظم رهبری با شناخت دقیق از حوادث جهان و توانمندی های موجود، نقشه راهی را برای امت اسلام ترسیم کردند.
وی با ذکر این مطلب که، همه اقوام و مذاهب اسلامی و همه افکار در پیروزی انقلاب نقش داشتند، گفت: با پیروزی انقلاب مردم خواستند سرنوشت خود را خودشان تعیین کنند، اما ترورها، تحریم ها و مقابله با انقلاب همچنان ادامه دارد و دشمنان از همه ظرفیت های خود برای مقابله با گستردگی و گسترش روز افزون اسلام و انقلاب هراس دارند.
رئیس مرکز اسلامی گلستان همچنین بیان کرد: آیات قرآن کریم سراسر نور است و این نورانیت باعث هدایت و راهنمایی انسان مومن می شود و در این راستا طبق آیه 44 سوره نحل و تاکید و توصیه خداوند متعال یکی از وظایف مهم و بزرگ علما و روحانیون جهاد تبیین می باشد.
حجت الاسلام دیلم اظهار کرد: خداوند متعال به این حد اکتفا نکرد و به همه اولیاء و انبیای الهی دستور داد که آیات الهی را تبیین کنند و به گوش مردم برسانند.
وی با تاکید براینکه، جهاد تبیین ضرورت مستمر جامعه است، گفت: در این برهه از زمان که غبار ابهام، شبهه، شک، تحریف بر چهره حقایق ناب نشسته است، جهاد تبیین ضرورت دارد.
رئیس مرکز اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امروز این رسالت خطیر برعهده علما و روحانیون است و برای تحقق آن عالم زمان شناس لازم است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد