hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > 9 حلقه چاه در شهرستان گرگان حفر و تجهیز شده است

از ابتدای سال تاکنون : 

9 حلقه چاه در شهرستان گرگان حفر و تجهیز شده است

سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از حفر وتجهیز ۹ حلقه چاه در این شهرستان ازابتدای سال تاکنون خبر داد

رضا سوخته سرایی سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان گفت: به منظور جبران بخشی از کمبود آب شرب مرکز استان از ابتدی سال تاکنون 9 حلقه چاه حفر و تجهیز شده که از این تعداد ۵ حلقه برای شهر و ۴ حلقه برای روستاهای شهرستان گرگان می باشد.
 
وی افزود از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹۱۸ متر توسعه شبکه، ۷۰۷ متر اصلاح شبکه، استاندارسازی انشعابات به تعداد ۷۰ فقره، تعویض انشعابات فرسوده به تعداد ۷۳ فقره توسط همکاران این امور صورت گرفته است. 
 
سرپرست امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان گفت : رفع اتفاقات در شبکه به تعداد ۱۰۳۳ مورد، رفع اتفاقات انشعابات ۳۳۳۹ مورد، رفع اتفاقات در خط انتقال ۳۳مورد و شستشوی شبکه و خط انتقال ۸۹۷ متر از دیگر اقدامات این امور در مدت مذکور بوده است. 
 
سوخته سرایی نصب ۸۰۰فقره انشعاب جدید، جابجایی ۴۶ فقره کنتور، رفع گیر کنتور به میزان ۱۵۷۸ فقره، رفع نشتی کنتور به تعداد ۵۴۰ فقره، رفع انشعاب غیر مجاز به تعداد ۱۰۱ فقره، مرئی کردن شیرآلات شبکه آبرسانی به تعداد ۲۶۱ مورد و تعویض کنتورهای خراب مشترکین به تعداد ۱۳۹۶ فقره را از مهمترین اقدامات و فعالیت های این امور از ابتدای سال تاکنون بیان کردند.
 
 سرپرست امور آب و فاضلاب گرگان در پایان تعداد کل مشترکین آب را ۱۱۶۴۹۹ فقره، تعداد آحاد ۲۰۶۸۹۵ فقره، تعداد کل اشتراک فاضلاب را ۲۴۴۷۲ فقره و تعداد آحاد فاضلاب ۷۰۱۲۱ فقره عنوان نمود که از ابتدای سال تاکنون  تعداد آحاد انشعابات آب فروخته شده ۸۴۶۶ فقره و تعداد آحاد انشعابات فاضلاب فروخته شده ۳۸۳۸  فقره می باشد


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد