hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > صداوسیما آش کشک خاله است؛ ببینی و نبینی فرقی نمی‌کند، باید خرجش را بدهی

صداوسیما آش کشک خاله است؛ ببینی و نبینی فرقی نمی‌کند، باید خرجش را بدهی

روزنامه هم میهن نوشت: صداوسیما مثل خیلی چیزهای دیگر در این سرزمین آش کشک خاله است. بخوری و نخوری، ببینی و نبینی، هیچ فرقی نمی‌کند و باید هزینه‌اش را بدهی. با اعتمادبه‌نفس بودجه‌های‌شان را افزایش می‌دهند و همچنان با صدای بلند، دم از عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار جهانی و مددرساندن به مظلومان جهان می‌زنند. حکایت غریبی است.

روزنامه هم میهن به افزایش سه برابری بودجه صداوسیما معترض شده است. 

به گزارش هم میهن، صداوسیما مثل خیلی چیزهای دیگر در این سرزمین آش کشک خاله است. بخوری و نخوری، ببینی و نبینی، هیچ فرقی نمی‌کند و باید هزینه‌اش را بدهی. فقط نکته جالب اینکه هر نهادی که در این سال‌ها بیشتر شعار ساده‌زیستی، صرفه‌جویی و اقتصاد مقاومتی سر داده، از مواهب بیشتری برخوردار بوده. یعنی برای حفظ ظاهر هم که شده، نگفتند حداقل یکسری چیزها را رعایت کنیم. خیلی علنی و با اعتمادبه‌نفس بودجه‌های‌شان را افزایش می‌دهند و همچنان با صدای بلند، دم از عدالت‌طلبی و مبارزه با استکبار جهانی و مددرساندن به مظلومان جهان می‌زنند. حکایت غریبی است.

این روزنامه تاکید کرده است: آنچه محور و معیار است مثل تمام این سال‌ها شعار است و لاغیر. اصلاً مهم نیست شما چقدر بریز و بپاش می‌کنید و پول بیت‌المال را چگونه هدر می‌دهید و اصلاً خروجی تلاش‌های‌تان از چه کیفیتی برخوردار است. خیر. مهم این است که خوب بلدید شعار بدهید یا نه. تنها معیار برای پیشرفت، برای باقی‌ماندن و برای محبوب‌ماندن، همین شعار است. هرکه بلد باشد بهتر شعار بدهد، توفیقات بیشتری کسب خواهد کرد؛ حالا چه رئیس فدراسیون فوتبال باشد، چه رئیس سازمان عریض و طویلی به‌نام صداوسیما. 

 

منبع: etemadonline-650049

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد