hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > ۱۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 4 هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۶ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید

در دهه فجر امسال

۱۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری 4 هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۶ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : در دهه فجر امسال ۱۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۶ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۸ واحد صنعتی راکد با سرمایه‌گذاری ۲۲ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریالی به چرخه تولید برگشت که از این تعداد ۳۳ واحد مربوط به امسال است.

 درویشعلی حسن زاده در نشست گروه خبری فجر گلستان افزود: رونق این واحدهای صنعتی برای هزار و پنج نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی به رونق صادرات گلستان در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در ۲۲ ماه گذشته ۶۰۶ میلیون دلار کالا از گمرکات این استان صادر شده است.

وی افزود: روند تجارت با ترکمنستان از شرایط بسیار خوبی برخوردار است به طوری‌که امسال رشد صادرات به این کشور ۱۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت امسال تعهد اشتغال این اداره کل ایجاد پنج هزار و ۱۰۰ شغل بود که تاکنون بیش از ۶ هزار و ۴۲۲ شغل ایجاد شده است.

حسن‌زاده گفت: در دهه فجر امسال ۱۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۶ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد