hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > جلسات اصولگرایان نزدیک به لاریجانی و اصلاح‌طلبان با اعتدالی‌ها؛ ردصلاحیت‌ها ائتلاف را پررنگ‌تر کرد؟

جلسات اصولگرایان نزدیک به لاریجانی و اصلاح‌طلبان با اعتدالی‌ها؛ ردصلاحیت‌ها ائتلاف را پررنگ‌تر کرد؟

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید براینکه ایجاد ائتلاف یک ضرورت سیاسی است، گفت: فعلا تصمیم‌گیری به بعد از ۱۹ بهمن که نتایج نهایی بررسی ردصلاحیت ها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد ، موکول شده است.

جواد هروی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره فعالیت انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه، اظهار کرد: ما جلسات متعددی با برخی گروه‌های اطلاح‌طلب و اصولگرای معتدل داشته‌ایم که برخی احزاب حضور جدی و برخی احزاب حضور منفعل در این جلسات داشته‌اند. در مجموع تلاش ما این بوده است که برای ارائه لیست با این احزاب به توافق برسیم اما ردصلاحیت‌ها و کاهش داوطلبان موجب ایجاد خللی در توافقات شد.

به گزارش ایسنا بخش هایی از گفت و گوی هروی را در ادامه می خوانید:ژ

 

  • اعتدال و توسعه با حزب کارگزاران سازندگی، اعتمادملی، ندای ایرانیان و خانه کارگر و مجموعه اصولگرایان معتدل نزدیک به علی لاریجانی و نمایندگان ادوار به مدیریت منصور حقیقت‌پور جلسه دارد.
  • فعلا توافق اعتدال و توسعه با سایر احزاب و جریان‌ها با توجه به ردصلاحیت‌ها متوقف شده و تصمیم‌گیری به بعد از ۱۹ بهمن که نتایج نهایی بررسی ردصلاحیت ها توسط شورای نگهبان اعلام خواهد شد ، موکول شده است.
  • با توجه به شرایطی که بوجود آمده است، ائتلاف برای حزب ما ضرورتی سیاسی است.

منبع: etemadonline-650042

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد