hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تعامل بین ارکان مختلف برگزاری انتخابات در راستای قانون برای اجرای بهتر قانون است

تعامل بین ارکان مختلف برگزاری انتخابات در راستای قانون برای اجرای بهتر قانون است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:تعامل بین ارکان مختلف برگزاری انتخابات در راستای قانون برای اجرای بهتر قانون است.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست با ستاد انتخابات و اعضای هیئت نظارت، اجرایی و بازرسی شهرستان رامیان اظهار داشت:تعامل بین ارکان مختلف برگزاری انتخابات در راستای قانون برای اجرای بهتر قانون است، هم‌چنین هماهنگی کامل به مثابه یک شبکه برای انجام یک ماموریت و هدف مشترک بسیار مهم است که تا کنون این‌گونه بوده است.
دوری از شبهه‌افکنی و زمینه‌سازی برای ایجاد شایعه باید مد نظر قرار داشته باشد و مراقبت شود، زیرا هستند کسانی که به‌دنبال فرصت برای تخریب انتخابات و ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به انتخابات هستند.
با توجه به انتخابات گذشته که میانگین سالی یک انتخابات داشته‌ایم، برای مردم قابل قبول نیست که نقص و کمبودی در شعب اخذ رای وجود داشته باشد، باید از همه ظرفیت‌های شهرستان با استفاده از ماده ۱۳ قانون انتخابات برای جبران کمبودها استفاده شود.
از نظارت و بازرسی استقبال می‌کنیم و باور داریم هرچه نظارت‌ها بیشتر باشد ضریب خطا کمتر شده و انتخابات بهتری رقم خواهد خورد، تلاش می‌کنیم با آموزش‌های بیشتر و کیفی‌تر، از خطاهای احتمالی بکاهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد