hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > روایت روزنامه دولت از سابقه خانوادگی ۴ زندانی امنیتی که صبح امروز اعدام شدند

روایت روزنامه دولت از سابقه خانوادگی ۴ زندانی امنیتی که صبح امروز اعدام شدند

روزنامه ایران درباره ۴ زندانی امنیتی که صبح امروز اعدام شدند، نوشت: انتشار هویت و تصاویر این تروریست‌ها نیز نشان می‌دهد که آنها از ساکنین مقرهای تروریستی در اقلیم کردستان عراق بوده و اعضای خانواده‌شان از جمله همسران آنها از تروریست‌های فعال در گروهک کومله‌اند.

روزنامه دولتی ایران در مطلبی درباره ۴ زندانی امنیتی که صبح امروز اعدام شدند، گزارش تهیه کرده است. 

به گزارش ایران، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید: 

 

  • مرداد ماه سال گذشته بود که وزارت اطلاعات با صدور دو بیانیه‌ به دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی پیش از انفجار یک مرکز صنایع حساس دفاعی اشاره و تصریح کرد، عوامل این تیم تروریستی، مواد منفجره لازم برای عملیات را در قالب جاسازی در لوازم پوششی و از مسیر کولبری، از اقلیم کردستان عراق وارد کشور کرده بودند. 
  • با این حال رسانه‌ها خبر داده‌اند که نفرات این تیم تروریستی از اعضای گروهک تروریستی کومله بوده و حالا پس از گذشت یکسال و نیم از بیانیه وزارت اطلاعات و رسیدگی قضایی، در شُرُف مجازات قرار گرفته‌اند. انتشار هویت و تصاویر این تروریست‌ها نیز نشان می‌دهد که آنها از ساکنین مقرهای تروریستی در اقلیم کردستان عراق بوده و اعضای خانواده‌شان از جمله همسران آنها از تروریست‌های فعال در گروهک کومله‌اند.
  • حال، رسانه‌های رسمی دولت امریکا و انگلیس در تلاشند تا با انتشار مصاحبه‌هایی از همسران این افراد، آنها را «زندانیان سیاسی کُرد» بنامند و نسبت به در خطر بودن جان تروریست‌ها، ترحم بخرند!
  • این تلاش رسانه‌ای دولت‌های امریکا و انگلیس برای نجات جان 4 تروریست بمب‌گذار اگرچه راه به جایی نمی‌برد اما نشانگر ارتباط ویژه، پشتیبانی و حمایت آنها از گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب برای ضربه به امنیت ملی ایرانیان است. از سوی دیگر، عجز این دولت‌ها در برابر هوشیاری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) را نیز یادآور می‌شود. چه آنکه سازمان MI6 انگلیس نیز پس از اعدام جاسوس و شاه‌مهره دولت انگلیس -علیرضا اکبری معدوم- در دی ماه 1401، حال باید پذیرای ضربه‌ دیگری در مورد سرنوشت عوامل تحت هدایت خود باشد.

 

 

منبع: etemadonline-649915

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد