hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > صحبت‌های کلینزمن درباره خنده جنجالی پس از گل مالزی

صحبت‌های کلینزمن درباره خنده جنجالی پس از گل مالزی

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، درباره دلیل لبخند زدنش پس از تساوی برابر مالزی توضیح داد.

به گزارش رویداد ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی کره جنوبی در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر مالزی به میدان رفت و در کمال ناباوری با این تیم به تساوی 3-3 رسید.

همین موضوع باعث شده که تئوری‌های توطئه بسیاری درباره احتمال تبانی کره جنوبی با حریف برای رویارویی با حریفی نسبتا آسان‌تر در مرحله یک هشتم این مسابقات مطرح شود و فشار روی این تیم به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

بسیاری معتقد بودند که کلینزمن به هیچ وجه دوست نداشت که در این مرحله با تیم ملی ژاپن روبرو شود و به همین دلیل از تساوی برابر مالزی راضی بود و دلیل لبخند زدنش در طول این بازی هم همین بود.

این مربی آلمانی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از بازی برابر عربستان حضور پیدا کرد و با سوالی در همین باره روبرو شد و در پاسخ گفت:« من هیچ قصد و نیت مشخصی نداشتم که بخواهم از رویارویی با ژاپن اجتناب کنم. هدفم صرفا این بود که به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعدی صعود کنیم.

در جریان بازی برابر مالزی، ما 85 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و فکر می‌کنیم نزدیک به 30 کرنر زدیم. با این حال، این نگرانی وجود داشت که نتوانیم بازی را آنطور که دوست داشتیم تمام کنیم. این واقعیت بود که من را به خنده انداخت.»

258 258

منبع: khabaronline-1866611

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد