hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

استاندار سیستان و بلوچستان:

همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت جایگاه تعلیم و تربیت گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در سطح استان موظف به همکاری با سازمان آموزش و پرورش هستند.

به گزارش رویداد ایران محمد کرمی در نشست با مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر همکاری همه نهادها در راستای تامین نیازمندی های آموزشی و پرورشی اظهار کرد: خصوصیات اخلاقی، نحوه رفتار، نوع برخورد و حتی ساعت کاری معلمان بر روی دانش آموزان تاثیر مستقیمی دارد.

وی با اشاره به اینکه معلمی سیره انبیای الهی است زیرا معلمان به دو عمل پر اهمیت تربیت و آموزش می پردازند و باید حرف و عمل معلم یکی‌باشد، افزود: اگر معلمی از توانایی علمی که خود محروم از آن است صحبت کند، مطمئنا دانش آموزان آن را نخواهند پذیرفت.

کرمی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوب دانشگاه های استان، سازمان آموزش و پرورش می‌تواند از این ظرفیت‌ها و توانایی ها بهره برداری کند.

استاندار افزود: معلمان می توانند با هدایت اوقات فراغت، ایده‌ها و افکار دانش آموزان سبب ایجاد جنبش‌های ذهنی کودکان و نوجوانان در جامعه شوند.

کرمی با اشاره به اهمیت نقش معلمان در جنگ شناختی بیان کرد: با توجه به پشتوانه‌ای قوی مانند اسلام و قرآن، تاثیر پذیری در جنگ شناختی از نشانه‌های ضعف ماست.

وی تاکید کرد: هدایت ذهن‌ها خیلی مهم است که دشمن در این زمینه تلاش می‌کند، همانگونه که در جنگ فیزیکی در میدان نبرد بودیم، امروز نیز در جنگ شناختی باید مصمم و با قدرت در کف میدان باشیم.

استاندار اذعان کرد: در نظام اسلامی افکار و رفتار بر پایه اسلام، سبب رفع بسیاری از مشکلات در جامعه است، در جامعه الهی نیاز به نظارت نیست زیرا افراد خود را در محضر خدا می‌بینند.

کرمی گفت: در همه جا مشکلات و مسائلی است که باید با رفتن به دل مشکلات و با امید و اراده نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفتیم، تصریح کرد: ما امروز مدیون خون شهدایی هستیم که زیر شکنجه‌ها با امید به آینده ایستاده اند و امروز وظیفه ماست که در مقابل مشکلات با قدرت ایستادگی کنیم.

استاندار با اشاره به آیه «الا به ذکر الله تطمئن القلوب» بیان داشت: یاد خدا سبب آرامش افراد در زندگی خواهد بود و این نگاه الهی باعث این می‌شود که به همدیگر خدمت کنیم.

وی در پایان بر استفاده بهتر از فرصت‌ها، گفت وگو با دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان نخبه تاکید کرد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد