hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > آخرین لیست تایید صلاحیت شدگان جدید مجلس در سیستان و بلوچستان

آخرین لیست تایید صلاحیت شدگان جدید مجلس در سیستان و بلوچستان

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴ نفر جدید به فهرست تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان در ۶ حوزه انتخابیه این استان اضافه شدند.

به گزارش رویداد ایران عباس ابراهیمی اظهار کرد: ۶ نفر از حوزه انتخابیه زابل، ۲ نفر از حوزه انتخابیه ایرانشهر، ۲ نفر از حوزه انتخابیه خاش، سه نفر از حوزه انتخابیه زاهدان، ۲ نفر از حوزه انتخابیه سراوان و ۹ نفر از حوزه انتخابیه چابهار تایید صلاحیت شدند.

وی تصریح کرد: اسامی این افراد جدید تایید صلاحیت شده روز گذشته از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان و فرمانداری‌های این استان اعلام شد.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تایید صلاحیت شدگان نهایی از سوی شورای نگهبان ۱۹ بهمن اعلام می شود، ادامه داد: بقیه افراد که صلاحیتشان تایید نشده می‌توانند تا این تاریخ امیدوار باشند که اسامی آنها به فهرست تایید شدگان اضافه شود.

وی گفت: شمار تایید صلاحیت شدگان مجلس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان هم اینک به ۲۳۹ نفر رسید.

همچنین تعداد یک‌هزار و ۸۶۱ محل اخذ رای در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده که ۹۰۱ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار هستند که ایرانشهر با ۵۰۲ و خاش با ۲۰۷ شعبه به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

۶ کانال‌ تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی هامون، با هدف تببین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برای حوزه‌های انتخابیه زابل، زاهدان، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شده و نامزدهای انتخابات از فرصت راه‌اندازی این کانال‌ها می‌توانند در جهت معرفی و برنامه‌های خود به شهروندان استفاده کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد