hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > بهره برداری و آغاز عمليات اجرايس 6 پروژه عمرانس راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان :

بهره برداری و آغاز عمليات اجرايس 6 پروژه عمرانس راه و شهرسازی

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر چهار پروژه عمرانی راه و شهرسازی استان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی 2 طرح دیگر نیز آغاز می‌شود.
به گزارش رویداد ایران عطاء اله اکبری مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت: کتابخانه اسماعیل آباد خاش با زیر بنای 320 متر مربع و اعتبار بیش از 53 میلیارد ریال ، پارک اداری شهرستان هیرمند در گستره 2 هزار و 786 متر مربع و اعتبار بیش از 214 میلیارد ریال و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مهرستان با وسعت 850 متر مربع و اعتبار 56 میلیارد ریال از مهمترین پروژه های قابل افتتاح دهه فجر این اداره کل در استان است.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده 1200 واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار هشت هزار و 400 میلیارد ریال در زاهدان آماده بهره برداری در ایام الله دهه فجر امسال است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات ارتقای قطعه یک محور فرعی خاش- سراوان به طول 22 کیلومتر به راه اصلی با اعتبار 868 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
اکبری همچنین از آغاز عملیات آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در گستره 980 هکتار از اراضی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در حال حاضر یکی از مهمترین اولویت های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل مشاهده است.
وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای رونق کسب و کار در این استان است، تصریح کرد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان در افق چهار ساله، گردش مالی بیش از 90 هزار میلیارد تومان را به همراه خواهد داشت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد